OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Nord-Lock:
NORD-LOCK International AB manufactures and promotes unique bolt securing systems for demanding applications. Our innovative products are based on technologies such as wedge-locking and Superbolt multi-jackbolt tensioners. Our expanding organization has sixteen subsidiaries located in Europe, US and Asia. Furthermore; we have a worldwide distribution network through sales partners. The Nord-Lock Group is wholly owned by Investment AB Latour, a company listed on the Stockholm Stock Exchange. All companies within Latour are committed to the core values; respect, curiosity and entrepreneurship.
Arbetsbeskrivning:
Som Executive Assistant hos oss på Nord-Lock kommer du att arbeta nära våra ledande befattningar och vara behjälplig med att assistera dessa nyckelpersoner. Den största delen av din arbetstid kommer du att arbeta tillsammans med CEO. Du kommer att ansvara för att såväl inventeringen samt förvaltningen av samtliga våra juridiska avtal, gällande patent och certifikat genomförs och följs upp när så krävs. Detta innebär tät kontakt med vår bolagsjurist. Du kommer att behöva hålla dig uppdaterad på vad som sker i bolaget och därmed förväntas du agera proaktivt i relationen med din närmaste chef. Då Nord-Lock är ett internationellt bolag ingår ofta reseplanering och att koordinera möten för såväl ledningsgruppsmöten, konferenser samt övriga möten.
Profil:
Vi söker dig som tycker om att ligga steget före och kommer med uppdateringar och lösningar redan innan dessa har efterfrågats. Du håller dig ständigt informerad om vad som händer och sker och tycker om att ge utmärkt service både inom bolaget som utåt. Som person är du strukturerad, noggrann och effektiv. Du är van vid internationella kontakter och har förmågan att kommunicera med alla befattningar såväl internt som externt. Din främsta egenskap är att alltid göra ditt bästa och får din omgivning att känna förtroende för dig. Du räds inte nya situationer utan ser snarare till att söka information för att lösa uppkomna problem. För att klara komplexiteten i denna tjänst bör du ha gedigen erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du behärskar engelska utan problem i såväl tal som skrift. Har du dessutom något annat språk, t ex tyska eller franska, är detta starkt meriterande. Du skall även besitta utmärkta kunskaper i office-paketet, främst excel och powerpoint.
Denna rekrytering:
I denna rekrytering samarbetar vi med HIREQ AB. För frågor angående tjänsten och ytterligare information är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Sahlin
0411-55 55 52
Ingrid Duvander
0411-55 55 51
Johan Sahlin
0411-55 55 52
0411-555552
Johan Sahlin
0411-55 55 52
Ingrid Duvander
0411-55 55 51
Nicole Areskoug
0735212887
Alpar Simon
+46705083029
Thomas Nevlin
Nicole Areskoug
0411-55-55-56