OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet som Executive Assistant och är tillgänglig för nya utmaningar? Hos oss på Jurek finns spännande möjligheter för dig att arbeta tillsammans med våra kunder som är verksamma inom olika branscher.
Rollen som Executive Assistant innebär ett administrativt stöd gentemot VD, ledningsgrupper, styrelser eller koncernledning där du kommer att hantera kalender, agenda, kallelser, planera event, projektleda och bidra med övrigt koordineringsarbete. Du stöttar i rapporteringsarbeten i Excel, förberedelser av presentationer och kvalificerad administrativ support.
Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som Executive Assistant eller från en liknande assisterande funktion och är tillgänglig för start omgående. Våra kunder verkar inom alla branscher, nationellt som internationellt, För att lyckas i rollen behöver du vara en snabbfotad person som är lyhörd mot din omgivning. Vidare har du ett starkt kvalitetsfokus och är noggrann i ditt arbete. Då du ofta kommer i kontakt med känslig information är det även viktigt att du har en hög integritet och förstår innebörden av sekretessarbete. Vidare kommunicerar du obehindrat på engelska i tal och skrift samt besitter mycket goda kunskaper i Officepaketens alla delar.
Din intresseanmälan
På Jurek träffar vi kandidater proaktivt och vill därför gärna komma i kontakt med dig som är intresserad av att ta nästa steg i karriären som Executive Assistant. Vi söker efter personer för både kortare och längre uppdrag och som helst finns tillgängliga omgående. Som konsult hos oss får chans att lära dig om olika branscher och organisationer. Du kommer att vara anställd i Jureks uthyrningsverksamhet och vara stationerad ute hos vår kund i Stockholmsområdet. Vi på Jurek erbjuder marknadsmässiga löner och förmåner. Som konsult har du en engagerad konsultchef som följer upp att du trivs, utvecklas men som också finns tillgänglig för coaching när du vill gå vidare till nästa steg i din karriär. Vid frågor kring uppdrag och vår verksamhet är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Felicia Pettersson på felicia.pettersson@jurek.se.
Vi intervjuar löpande, du är välkommen med din ansökan redan idag! Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Om Jurek rekrytering och bemanning
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, Life Science, HR, administration samt marknad och management. När du skickar in din intresseanmälan för nya uppdrag eller tjänster nedan, hamnar du i vårt nätverk och kan matchas med konsultuppdrag eller fasta tjänster.
Alla aktuella tjänster/uppdrag – följ oss gärna på vår hemsida www.jurek.se och på LinkedIn.
sökord: assistent, exekutiv assistent, executive assistant, ledningsassistent, chefsassistent, VD-assistent, CEO Assistant, styrelse
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52