OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en av nyckelpersonerna på ett företag och
assistera och underlätta samtidigt som du kommunicerar i olika kontaktytor? Nu söker Aliaro en Executive Assistant som kan
koordinera allt från ett kundevent till administrativt ekonomiarbete.
DINA ARBETSUPPGIFTER
•Du kommer stötta och jobba nära Aliaros vice VD i det
administrativa ekonomiarbetet och har ett brett spann av arbetsuppgifter inom
fältet för ekonomi, fakturering, avstämningar och rapporter.
•Du kommer även jobba nära Aliaros VD för att proaktivt
hjälpa och avlasta i arbetsvardag arbetsuppgifter.
•Hantera, boka och optimera kalendrar, möten, resor, utlägg
•Andra administrativa uppgifter och hjälpa till där det
behövs, uppgifterna kommer säkert variera från dag till dag!
•Proaktivt planera och hjälpa till med event, kundbesök, möten.
•Sköta om- och ta hand om Mölndal-kontoret. Se till att
kontoret alltid är “the place to be” och att alla, både medarbetare och gäster,
känner att kontoret är en fantastisk plats att vara på
•Hantera olika kontaktytor, delegera och hantera inkommande information.
Aliaro erbjuder dig:
Du är välkommen till en professionell, öppen och rolig
organisationskultur som är på en tillväxtresa. Utöver det nya och rymliga
kontoret i Mölndal har Aliaro kontor i London, Kina och USA. Du får möjligheter
att knyta kontakter välden över och jobba i ett inspirerade företag som
värderar dig som individ.
OM FÖRETAGET
Aliaro är ett IT-företag som grundades i Göteborg 2014. De
har kontor världen över och erbjuder sina kunder kvalitetsförbättring och erbjuder
testsystem och industriella molntjänster. Totalt är de 17 anställda och växer för
varje år.
DIN PROFIL
För att trivas i denna roll bör du vara kommunikativ, koordinerade
och gilla att vara spindeln i n Aliaro kommer du erbjudas en snabbföränderlig
och händelserik miljö, är detta något du trivs med så sök direkt.
Skallkrav:
•Pratar- och skriver flytande svenska och engelska
•Erfarenhet eller utbildning av ekonomi
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg.
Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig
avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig
som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig
har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att
säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi
vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor
att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt
talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara
anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt
hos kundföretaget.
VILLKOR
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Mölndal
Arbetstider: 8-17
Omfattning: Heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996