OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en Executive Assistant för kunds räkning för ett kortare konsultuppdrag. Vi söker dig som trivs i en internationell miljö och snabbt kan sätta dig in i olika arbetsuppgifter.
Vem är du?
Vi ser att du har arbetslivserfarenhet i en administrativt assisterande roll med erfarenhet av kalenderhantering. Vidare är du en van användare av Officepaketen samt talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Som person trivs du i organisationer med många interna kontaktytor och motiveras av att skapa struktur.
Du erbjuds
Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd på Jurek men arbeta hos vår kund. Det är ett heltidsuppdrag som förväntas starta omgående och pågå fram till i början av oktober. Kontoret är lokaliserat i centrala Stockholm.
Vid frågor gällande olika tjänster är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Felicia Pettersson på felicia.pettersson@jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se.
Sökord: Executive Assistant, assistent, vd assistent, office manager
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52