Executive Assistant / Löneassistent på deltid

Arbetsbeskrivning

Idag finns Randstad i tjugo länder med över 2.500 lokal avdelningar i Europa, Nordamerika och Asien.På Randstad har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, Finans, Teknik, IT, Produktion & Lager.Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Lund, Nyköping, Norrköping och Västerås är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag.Varje dag går runt 365.000 Randstad-medarbetare ut och jobbar hos våra kunder, inom alla tänkbara branscher.Det gör Randstad till ett av de största bemanningsföretagen i världen.Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega.Vi söker nu en allt-i-allo person på halvtid till vår kund i Årsta.Företaget består av 14 personer på huvudkontoret i Årsta och producerar/säljer kontaktdon till IT/mobilbranschen.Du kommer att börja som konsult via Randstad med möjlighet att gå över till en fast anställning hos företaget.Arbetsuppgifter Som löne- och kontorsadministratör[har du en allt-i-allo funktion på kontoret och rapporterar till den brittiska kontorschefen.Du kommer ansvara för några löner och reseräkningar, fakturor, reskontra, skatt, försäkringar, företagshälsovård och övriga personaladministration, hantera post, kontakt med revisorn, övriga kontor utomlands och leverantörer/säljare, beställa material, hålla snyggt på kontoret, assistera vid seminarier[etc.Utbildning / Erfarenhet Vi söker dig som har erfarenhet av löner och liknande kontorsadministration och vill jobba deltid.Erfarenhet av SPCS löner och ekonomi är ett plus.Goda kunskaper i engelska och svenska är ett krav.Personliga egenskaper Du trivs med att arbeta självständigt samtidigt som är social och har en god kommunikativ förmåga.Du tar tag i saker och gillar att ha många bollar i luften.Tjänsten kräver att du kan vara[hyfsat flexibel med arbetstiderna (dagtid), för att kunna[vara med på nödvändiga möten.Du söker tjänsten på www.randstad.se.Din ansökan vill vi ha snarast då intervjuer sker löpande.Skicka_ansökanâ

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén

Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 8 maj 2008
  • Ansök senast: 19 maj 2008

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024