OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för en internationell kunds räkning en Executive Assistant med kontorsansvar som vill vara en del av deras nyöppnade svenska kontor. Tjänsten är på heltid med start i mitten på mars.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en Executive Assistant till vår internationella kund inom investeringsförvaltning. Företaget ska nu expandera verksamheten till Sverige och du kommer vara en del av teamet som startar upp kontoret i Stockholm. Kontoret kommer vara beläget i centrala Stockholm.
Kunden är ett globalt ledande värdepappersföretag som förvaltar investeringar i flera tillgångsklasser inklusive private equity, energi, infrastruktur, fastigheter, kapitalmarknader, kreditstrategier och hedgefonder.
Rollen som Executive Assistant innefattar uppskattningsvis 70% assistentuppgifter och 30% kontorssysslor inom exempelvis reception och kontorsunderhåll.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som Executive Assistant kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
- Assistera och supporta 2 Executives
- Fullständiga sekreteraruppgifter däribland arkivering, förberedelse av verksamhetens korrespondens samt projektdokument och presentationer inom Office 365
- Schemaläggning
- Omfattande reseplanering
- Assistera och supporta övriga Executive Assistants
- Ansvar för den dagliga kontorsadministrationen och verksamheten
- Viss IT-support
- Daglig kontakt med leverantörer för kontorsstädning, underhåll och hyresvärd
- Intern kommunikation
- Ansvarig för bearbetning av affärsutgifter och leverantörsfakturor
- Hantera kontorsbudgeten
- Hantera screening och hantering av alla inkommande telefonsamtal
- Ansvarig för att bemöta och säkerställa full support och service till besökande kunder etc.
VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetat som Executive Assistant
- Har en god IT-vana samt mycket goda kunskaper inom Officepaketet
- Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med internationella kontakter
Det är meriterande om:
- Du har tidigare arbetat inom en liknande bransch
Som person är du professionell, engagerad och flexibel. Vidare är du resultatdriven, har en bra prioriteringsförmåga samt en utmärkt kommunikationsförmåga. Du trivs med att arbeta i en fartfylld miljö i en tydlig ansvarsroll samt att du är var att arbeta både i team och självständigt.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04