Executive Assistant sökes för konsultuppdrag, start omgående!

Executive Assistant sökes för konsultuppdrag, start omgående!

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi nu en Executive Assistant för start omgående. Uppdraget kommer att pågå under fyra till sex månader, med stora möjligheter till förlängning. Vår kund är världsledande inom sina varumärken och sitter i ljusa och trevliga lokaler i Marievik, Liljeholmen.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och arbeta ute hos kund. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Arbetsuppgifter:
Ditt dagliga arbete innefattar i stora drag:

• Koordinering av kalendrar och aktiviteter i Outlook
• Framställa presentationer i PowerPoint
• Arrangera och koordinera möten och events
• Skriva och distribuera mötesanteckningar
• Resebokningar (bokning av flyg, hotell och transfer)
• Administrera utläggsredovisningar
• Organisera interna och externa möten och konferenser med researrangemang, planering av resväg, catering etc.
• Assistera vid och själv ansvara för diverse projekt
• Administrativt stöd till teamet
• Backup till reception vid enstaka tillfällen

Din bakgrund:
Vi söker dig som har minst 4 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som assistent till seniora chefer. Koncernspråket är engelska och det är ett krav att du är flytande i tal såväl som skrift, så även i svenska. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet (Outlook, PowerPoint, Word och Excel i den ordningen). Har du erfarenhet från internationella bolag så är det en merit. Som person är du organiserad, van att prioritera och har hög integritet. Vi tror också att du är flexibel och serviceinriktad samt att du är van vid att ta egna initiativ.


Om oss:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 april 2022
  • Ansök senast: 21 maj 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Skolsekreterare/ Skolassistent

Skolsekreterare/ Skolassistent

19 november 2024

Stadssekreterare/valsamordnare, Solna stad

Stadssekreterare/valsamordnare, Solna stad

14 november 2024

12 november 2024

Utskottssekreterare med inriktning registrator

Utskottssekreterare med inriktning registrator

11 november 2024