OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en av nyckelpersonerna på ett företag och assistera och underlätta samtidigt som du kommunicerar i olika kontaktytor? Nu söker ALIARO en Executive Assistant som kan koordinera allt från ett kundevent till administrativt ekonomiarbete.
DINA ARBETSUPPGIFTER
•Du kommer stötta och jobba nära ALIAROs vice VD i det administrativa ekonomiarbetet och har ett brett spann av arbetsuppgifter inom fältet för ekonomi, fakturering och avstämningar.
•Du kommer även jobba nära ALIAROs VD för att proaktivt hjälpa och avlasta i arbetsvardag arbetsuppgifter.
•Hantera, boka och optimera kalendrar, möten, resor, utlägg
•Andra administrativa uppgifter och hjälpa till där det behövs, uppgifterna kommer säkert variera från dag till dag!
•Proaktivt planera och hjälpa till med event, kundbesök, möten.
•Sköta om- och ta hand om Mölndal-kontoret. Se till att kontoret alltid är “the place to be” och att alla, både medarbetare och gäster, känner att kontoret är en fantastisk plats att vara på
•Hantera olika kontaktytor och kommunikation på svenska och engelska, delegera och hantera inkommande information.
•
ALIARO erbjuder dig:
Du är välkommen till en professionell, öppen och rolig organisationskultur som är på en tillväxtresa. Utöver det nya och rymliga kontoret i Mölndal har ALIARO kontor i London, Kina, Indien och USA. Du får möjligheter att knyta kontakter välden över och jobba i ett inspirerade företag som värderar dig som individ.
OM FÖRETAGET
ALIARO är ett IT-företag som grundades i Göteborg 2014. De har kontor världen över och erbjuder sina kunder kvalitetsförbättring och erbjuder testsystem och industriella molntjänster.
DIN PROFIL
För att trivas i denna roll bör du vara kommunikativ, koordinerade och gilla att vara spindeln i nätet. Hos ALIARO kommer du erbjudas en snabbföränderlig och händelserik miljö, är detta något du trivs med så sök direkt!
Skallkrav:
•Pratar- och skriver flytande svenska och engelska
•Erfarenhet eller utbildning av liknande roller.
Meriterande:
•Kunskaper/erfarenhet inom något av följande: logistik, ekonomi
Låter tjänsten intressant?
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Ida Kindbom via e-post: ida.kindbom@framtiden.com eller telefonnummer: 0722027812.
Rekryteringsprocessen för det här jobbet består för dig som kandidat av följande steg: telefonintervju, videointervju, referenstagning och intervju på plats.
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Vi ser fram emot din ansökan!
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
VILLKOR
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Mölndal
Arbetstider: 8-17
Omfattning: Heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996