OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Novare Interim & Recruitment grundades 2017 med visionen att erbjuda kompetent personal inom HR, ekonomi och administration. Genom engagerad personal som brinner för hantverket levererar vi pricksäkra matchningar och snabba resultat på våra kunders behov.
Novare Interim & Recruitment är en del av humankapitalhuset Novare och tillsammans är vi experter på allt som har med medarbetare och kompetens att göra. Det kan handla om att hitta rätt person till rätt plats men också om att systematiskt analysera företagets kompetensbehov och långsiktigt utveckla medarbetarna. Läs gärna mer om oss via www.novare.se.
Om rollen
I rollen som Executive Assistant till koncernledningen ansvarar du för det administrativa stödet till hela koncernledningen. Det är en omväxlande roll i en fartfylld miljö där varje dag innebär nya möjligheter och många kontaktytor både internt och externt. Med ditt lösningsorienterade förhållningssätt, can-do-mentalitet och prioriteringsförmåga är du en nyckelperson i att säkerställa att logistik och vardagen flyter på.
Det här uppdraget är ett konsultuppdrag och du kommer att vara anställd som konsult av Novare Interim & Recruitment.
Du kommer att ansvarar för att:
Stötta i dagliga uppgifter som kalenderhantering, resebokningar, möteslogistik, protokollförande och presentationsmaterial.
Bistå i att optimera teameffektivitet genom att organisera möten, agendor, säkerställa deadlines, hantera internkommunikation och stötta i koordinering av konferenser.
Vem söker vi?
För att trivas i denna roll är du en skicklig problemlösare och en organisatorisk kraft med förmåga att hantera en komplex agenda. Du har därtill ett holistiskt perspektiv, goda projektledningskunskaper och naturligtivs goda kommunikativa förmågor, inte minst när det gäller att bygga relationer mellan team och stakeholders.
Som person tror vi även att du är positiv, självgående, strukturerad och proaktiv med en hög personlig mognad och integritet. Du har även ett öga för detaljer och en god planeringsförmåga samtidigt som du är flexibel med en fallenhet att snabbt ställa om i en snabbrörlig miljö. Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper.
Vi ser som krav att du har:
• Minst två års erfarenhet av en liknande roll
• Mycket goda kunskaper i MS Office paketen
• Erfarenhet av att ta fram presentationsmaterial och underlag
• Flytande kunskaper i svenska, tal & skrift
• God kunskap i Engelska, tal & skrift
Övrig information
Period: Augusti 2021 till Augusti 2022
Omfattning: Heltid, 100%
Placering: Stockholm
Sök uppdraget genom att klicka på Ansök nedan, notera att vi ej tar emot ansökningar via mail utifrån GDPR. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen