Executive Assistant till  Avonova Hälsa

Executive Assistant till Avonova Hälsa

Arbetsbeskrivning

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag!

Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling. Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 130 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.

Avonova Hälsa söker en ambitiös ny kollega som har erfarenhet från och trivs i en assistentroll med många och varierande arbetsuppgifter. Vi ser en spännande utveckling framåt och vill gärna ha med oss dig på den resan!

Ansvarsområden och uppgifter
Du kommer stötta vår VD och koncernledning, men också hjälpa till med olika frågor kopplat till vårt trevliga kontor på Klarabergsviadukten 90, helt nära Centralstationen.

Exempel på dina arbetsuppgifter
• Arrangera fysiska möten
• Optimera CEO´s kalender
• Resebokningar och utläggsredovisningar
• Boka möten och aktiviteter med bland annat styrelse och ägare
• Arrangera off-site-möten
• Office management
• Ta fram PowerPoint-presentationer och förbereda annan dokumentation inför möten
• Skriva protokoll och action-listor från möten

Personliga egenskaper och kompetenskrav
Vi söker dig som har minst 3-5 års erfarenhet från en liknande roll. Du är akademiker eller har en eftergymnasial utbildning och är mycket bekväm att skriva professionellt både på engelska och svenska. Du vill utvecklas framåt och det finns fina möjligheter att bredda din kompetens hos oss.
Du är bra på att planera din tid på ett effektivt sätt, besitter eget driv, kan prioritera och brinner för service och support. Andra egenskaper som är kännetecknande för dig är självgående, noggrann, positiv, nyfiken och flexibel.

Att arbeta proaktivt är en naturlig del av ditt arbete och du har en väl utvecklad kommunikativ förmåga och kan anpassa din kommunikation mot olika personer och sammanhang. Vidare har du mycket goda kunskaper i Officepaketet, framför allt Power Point, och har generell lätt att lära nya system.

Ansöka
I den här rekryteringen samarbetar Avonova med Jurek Recruitment & Consulting. Du söker tjänsten via annonsen på jurek.se och intervjuer kommer att ske löpande varför vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar per mejl utan hanterar enbart ansökningar som kommer in via ansökningslänken. Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Ylva Ottosson på ylva.ottosson@jurek.se alt 073-391 41 08 eller rekryteringskonsult Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se 070-696 67 10

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juli 2024
  • Ansök senast: 31 juli 2024

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024