Executive Assistant till en global och spännande kund i Mölndal!

Executive Assistant till en global och spännande kund i Mölndal!

Arbetsbeskrivning

Är du redo för en ny utmaning och tycker det är spännande att jobba i en internationell miljö? I den här positionen kommer du att vara chefsassistent för EATA Director med placering i München och chefen för Leadership and Talent Development som sitter på kontoret i Mölndal där även du kommer att vara placerad. Detta konsultuppdrag är för dig som är grym på multi-tasking och har ca 5 års erfarenhet av en liknande roll i ett internationellt företag. Till en början kommer uppdraget att gälla i 6 månader, men det finns goda chanser till att bli förlängd då vår kund ser ett mer långsiktigt behov. Start för uppdraget är så snart som möjligt, så skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Om tjänsten
Som Executive Assistant så kommer du att assistera dina tilldelade chefer och tidseffektivisera deras dagar. Det kan handla om att hantera deras scheman och samordna olika möten, resor och aktiviteter, fungera som deras kontaktperson, ansvara för inköp och orderantering samt att förbereda cheferna med presentationsmaterial eller liknande. Du är chefernas högra hand och finns där för att göra deras dag smidigare helt enkelt! Det ställs därför höga krav på att du är en riktig doer som är en fena på att multi-taska. Då dagarna aldrig ser likadana ut, så är det viktigt att vara flexibel i ditt arbetssätt och anpassa dig efter verksamheten och de behov som uppkommer. En stor del av dagen kan därför innebära problemlösning.

Vem är du?
För att vara aktuell för tjänsten så krävs det att du har 5 års erfarenhet av en liknande roll i ett stort globalt stort företag. Du får saker att hända, prioriterar rätt och ser till så att alla deadlines hålls. Du är en självsäker och självständig person som drivs av att att ha mycket kontakt med många olika människor inom och utanför organisationen. Detta gör att du är kommunikativ och har en bra ordningsförmåga. Vi ser också att du är professionell i ditt agerande och är van vid att ge den service som behövs! Du pratar och skriver både svenska och engelska obehindrat och har bra koll på kalendern och e-post inom MS-Office. Meriterande är om du också är insatt i PowerPoint, Teams och Excel.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Väst AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 april 2021
  • Ansök senast: 2 maj 2021

Liknande jobb


Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

20 december 2024

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

18 december 2024

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

19 december 2024