OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter nya möjligheter och skulle vilja arbeta i en global miljö? Vi letar nu efter en Executive Assistant vår kund inom modebranschen. Rollen kommer med mycket ansvar där du har det roligt på vägen!
OM TJÄNSTEN
I den här rollen kommer du att vara ansvarig för att effektivt hantera och koordinera kalendrar och e-post. Du kommer att säkerställa optimal användning av tid genom proaktiv planering. Som Executive Assistant kommer du att ha en nyckelroll i att organisera möten, inklusive förberedelse av dagordningar, ta protokoll och säkerställa uppföljning av åtgärder. Dessutom kommer du att ha övergripande ansvar för samordningen av både externa och interna möten och evenemang. Rollen innefattar även ansvar för den årliga mötesstrukturen för att säkerställa dess utveckling och effektivitet.
Som Executive Assistant kommer dina ansvarsområden att omfatta att boka affärsresor, boka flyg, transport och boende, samt att bistå chefen med specifika personliga behov. Som en vital medlem av teamet kommer du att erbjuda omfattande administrativt stöd till chefen och andra nyckelintressenter, inklusive uppgifter relaterade till redovisning och kostnadsadministration.
Förutom dessa uppgifter kommer du att ansvara för att uppdatera kommunikationskanaler, särskilt genom kundens SharePoint-plattform, och producera och granska presentationsmaterial. Som primär kontaktpunkt för kontoret kommer du att säkerställa en välkomnande och trevlig miljö för alla medarbetare och besökare, vilket bidrar till den övergripande positiva atmosfären och smidig drift av dagliga verksamheten.
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet som Executive Assistant
- Har goda organisatoriska färdigheter och förmåga att arbeta självständigt
- Har utmärkta kommunikationsfärdigheter och erfarenhet av att ha arbetat med olika intressenter i internationella organisationer
- Har färdigheter i Microsoft Office-paketet och andra administrativa verktyg
- Har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och prioritera effektivt
- Har erfarenhet av att arbeta i en snabbt tempo miljö och att anpassa sig till nya utmaningar
- Har mycket goda färdigheter engelska, både i tal och skrift - eftersom det används dagligen
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- En sann lagspelare, som hjälper och stödjer andra
- Är analytisk och problemlösande
- Prestigelös
- Starka kommunikationsfärdigheter
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231