OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker en Executive Assistant till det Nordiska fintechföretaget .
Du kommer att fungera som en administrativ resurs för deras ledningsgrupp, en perfekt roll för dig som är strukturerad, ordningsam och en problemlösare.
Tjänsten är en konsultinhyrning, vilket innebär att rekryteringsprocessen och anställningen sker genom oss på Wrknest men det finns goda chanser till att få jobbare vidare på företaget efter konsultjobbet slut.
Dina framtida arbetsuppgifter
Som Executive Assistant kommer du ha varierande arbetsuppgifter både i sort och i storlek, och ingen dag är lik den andra lik. Du kommer att stötta Vd' i hens dagliga arbete, detta innebär exempelvis schemaläggning i kalendern, boka in resor, restauranger, hotell samt utgifter. Du kommer även ta emot besökare och fixa iordning konferensrum med fika/lunch.
Det förekommer även andra administrativa arbetsuppgifter där du stöttar övrig personal i deras arbete, där du behöver vara initiativtagande och ha en överblick av vad som behövs göras. Ytterligare arbete kommer att vara att samla in, sammanställa och verifiera information och mata in den korrekt i dokument som rapporter, presentationer, databaser eller kalkylblad.
Vi söker dig som har
- Flytande i Svenska och Engelska, tal och skrift
- Office-paketet, Word, PowerPoint, Excel
- Avslutad gymnasial utbildning och arbetslivserfarenhet
Vi ser det som meriterande
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Körkort
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är noggran, strukturerad och snabb. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information
Start: 19 september
Plats: Stockholm
Omfattning: 100%
Anställningsform: konsult via Wrknest i början
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.