Executive Assistant till ett vikariat på ett år

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en Executive Assistant som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är ett vikariat på ett år med start i juni 2021. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en serviceinriktad och strukturerad Executive Assistant till vår kund som är en exklusiv agentur som levererar träningsutrustning av högsta kvalitet. Företagets målsättning är att skapa en hälsosammare värld genom fysisk aktivitet. Kontoret är beläget i Solna. Vill du arbeta i en spännande bransch med engagerade människor då har vi tjänsten för dig.

Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år, du kommer att arbeta heltid med kontorstider måndag - fredag. Startdatum är i juni 2021. När vikariatet är slut så kommer det eventuellt att finnas möjlighet till andra roller i bolaget. I rollen som Executive Assistent kommer du att stötta företagets CEO och den nordiska koncernledningen. Tjänsten innebär även att ansvara för den dagliga driften av kontoret. Tjänsten passar dig som har tidigare erfarenhet som Executive Assistant och som brinner för att leverera service i toppklass.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.



ARBETSUPPGIFTER

Som Executive Assistant kommer du att ha varierande arbetsuppgifter:

Förbereda inför möten, konferenser och event

Skriva protokoll

Kalenderhantering och mötesbokning

Resebokning

Upprätta och korrekturläsa dokument

Förbereda material och presentationer

Research inför olika projekt

Ansvara för den dagliga driften av kontoret

Kontakt med leverantörer

Stötta HR- och IT-avdelningen med administrativa uppgifter

Beställningar av kontorsmaterial



VI SÖKER DIG SOM

Har arbetat som assistent eller sekreterare

Har en god IT-vana samt goda kunskaper inom Officepaketet

Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Har ett intresse för träning och hälsa

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är högpresterande, professionell och handelskraftig. Vidare är du lojal, strukturerad och noggrann. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo mot uppsatta deadlines och kan arbeta systematiskt och sansat för att nå resultat. Du har ett öga för detaljer och är van att arbeta både i team och självständigt.



ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 april 2021
  • Ansök senast: 9 maj 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024