OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av ett stort internationellt teknikföretag i Västerås? Vi söker en Executive Assistant, som trivs i en fartfylld och internationell miljö. Du är en lagspelare, har en känsla för organisation och att stötta chefer i sitt vardagliga arbete. Här erbjuds du inte bara en spännande arbetsmiljö utan även stora utvecklingsmöjligheter. Om detta låter som din nästa utmaning, låt oss veta och ansök idag!
OM TJÄNSTEN
Som Executive Assistant kommer du att bli en del av operations-organisationen som även omfattar produktionsavdelningar och den största organisationsdelen är vår fabrik. Här arbetar om 700 personer, varav ett fyrtiotal är chefer.
Arbetet är mycket brett och varierande. Fokus är att ge stöd till chefskåren och medarbetarna. Dagen varvas med stora och små arbetsuppgifter - alla viktiga för att vi ska lyckas vinna varje dag!
Du kommer vara en nyckelperson i många av våra viktiga processer. Huvudsakligen inom området personaladministration. Du kommer även jobba med internkommunikation där produktionsmedarbetarna är den största målgruppen. Du rapporterar till chefen för Operations.
Tjänsten är i första hand på plats, med möjlighet till distansarbete i viss utsträckning!
Du erbjuds
- En engagerad konsultchef under hela uppdragsperioden.
- Samarbete med erfarna kollegor i en internationell miljö.
- Tillgång till personlig utveckling och utbildningsmöjligheter.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ansvara för administration kopplat till on- & offboarding av våra anställda och konsulter, inklusive hantering av olika behörigheter och åtkomsträttigheter i IT-system
* Stötta cheferna i produktionsorganisationen med personaladministration i affärssystemet SAP och andra system.
* Organisera besök och evenemang samt assistera med resebokningar
* Hantera inköpsaktiviteter, inklusive inköpsorder och fakturahantering.
* Ansvara för internkommunikation inom Operations med fokus på produktion
* Förbereda rapporter för ledningsteam, föra protokoll, följa upp på åtgärdsplaner och delta i olika ledningsforum.
* Driva och medverka i förbättringsprojekt relaterade till exempelvis vår kontorsmiljö och administrativa processer.
VI SÖKER DIG SOM
- Du har bra kommunikations- och presentationsförmåga på svenska och engelska - både skriftlig och verbal
- Du har goda kunskaper i SAP och i MS Office-programmen
Det är meriterande om du har
- Goda kunskaper i PowerBI
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Strukturerad
- Serviceinriktad
- Anpassningsbar
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231