OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För att trivas i denna rollen tror vi att du är person som trivs med att självständigt driva ditt arbete framåt, du är ansvarstagande och kan själv strukturera upp ditt arbete. Du är inte rädd för att ha mycket att göra och du strävar du alltid efter att leverera hög kvalité i ditt arbete. Du tycker att koordinering och organisering är bland det bästa som finns och för dig är goda relationer viktiga och du trivs i en roll med många kontaktytor. Vi söker en Executive Assistant till vår kund i Malmö. Start är omgående så vänta inte med att skicka in din ansökan!
OM TJÄNSTEN
I denna roll är ingen dag den andra lik. Du kommer arbeta i en föränderlig miljö där din huvudsakliga uppgift är att underlätta för dina närmsta chefer genom att planera och organisera deras kalendrar genom att boka möten, resor och hotell. Du förväntas avlasta i en mängd olika uppgifter i syfte att frigöra tid och möjliggöra så att cheferna kan prioritera sin tillgänglighet och närvaro i projekt för att driva organisationen framåt. Tjänsten passar dig som trivs med arbetsuppgifter som varierar från högt till lågt, då rollen innebär att vara behjälplig där behovet finns. Du kommer utmanas, utvecklas och dessutom ha väldigt roligt i ett större och framgångsrikt bolag.
ARBETSUPPGIFTER
* Koordinera kalender samt boka möten i Outlook
* Ta fram och sammanställa material och presentationer inför interna möten
* Ta mötesanteckningar och följa upp actions kopplat till olika möten
* Hantera bokning av resor, hotell med mera för dina närmsta chefer
* Säkerställa att viktig information kommuniceras ut tydligt inom organisationen
* Självständigt, eller i samarbete med kollegor, driva olika mindre interna projekt
VI SÖKER DIG SOM
* Har en eftergymnasial utbildning från till exempel Service Management, Ekonomi, Personalvetare eller annan liknande utbildning
* Har erfarenhet från en roll inom koordinering, administration och service
* Besitter goda kunskaper och tidigare erfarenhet av samtliga Office-program
* Är obehindrad i engelska och svenska, både i tal och i skrift, detta då du kommer att kommunicera samt skriva material på båda dessa språk
Som person är du
* Ansvarstagande
* Initiativtagande
* Självgående
* Strukturerad
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 6 månader med chans till förlängning
* Placering: Malmö
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231