OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: måndag - fredag klockan 08.00 - 17.00
Ort: Stockholm
Uppdragsperiod: Önskemål start 15 augusti men senast 17 augusti - 14 oktober
Anställningsform: Allmän visstidsanställning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Qarlbo är ett svenskt familjeägt investeringsbolag och grundades år 2007. Qarlbo ägs av Jonsson familjen och investerar i följande sektioner; underhållning, hälsovård, hållbarhet, fastighet och bolag som fokuserar på finansiella investeringar. Qarlbo är exempelvis huvudägare till bl.a. Pophouse Entertainment Group som utvecklar underhållnings- och restaurangbranschen i Stockholm. Pophouse Entertainment Group innefattar starka varumärken som ABBA The Museum, Pop House Hotel samt Hasselbacken och Cirkus.
DIN ROLL:
Det familjeägda bolaget Qarlbo söker nu en Executive assistent som kan komma in och hjälpa till under en kortare period.
I din roll som Executive Assistant kommer du med professionell support att avlasta och supporta företagets VD. Tjänsten är en koordinerande, assisterande och supportande roll och du kommer att arbeta både självständigt samt i team med varierande administrativa uppgifter men även praktiska saker. Arbetsuppgifterna innebär bland annat kalenderhantering, resebokningar, samt även ansvara för att förbereda material och presentationer inför möten. Som Executive Assistant trivs du med att arbeta effektivt på en arbetsplats med högt tempo samt drivs av att arbeta i en utmanande miljö.
Som Executive Assistant kommer du arbeta med exempelvis:
- Kalenderhantering och boka möten
- Resebokningar
- Förbereda material och presentationer
- Beställningar och inköp
- Ta emot & skicka bud
- Stötta med andra administrativa uppgifter
VEM ÄR DU?
För att snabbt komma in i arbetet så är det viktigt att du har arbetat som Executive Assistant tidigare. För att lyckas i rollen så är du serviceinriktad, strukturerad och noggrann. Du är även självgående och initiativtagande samt lösningsorienterad. Vidare så är du kommunikativ, prestigelös och professionell. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team och kan snabbt skapa en överblick över dina och andras arbetsuppgifter.
- Du har arbetat som Executive Assistent eller en likvärdig tjänst i minst 1 år
- Du har goda kunskaper i G-Suite dvs. Google Calendar, G-mail men även i Microsoft Office (Word, Excel och Powerpoint). Företaget använder dock inte Outlook.
- Du kan uttrycka dig mycket väl i både svenska och engelska i både tal och skrift
- Det är meriterande om du har erfarenhet från finansbranschen
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.