OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu en driven Executive Assistant till RN Nordic i Kista. Du kommer att arbeta som ledningsstöd och stötta både VD och ledningsgrupp. RN Nordic AB är importör av bilvarumärkena Renault, Dacia och Alpine. Renault Nordic startade sin verksamhet i Sverige och Danmark 2008 med målet att marknadsföra och distribuera personbilar, lätta nyttofordon, reservdelar och tillbehör för den nordiska marknaden. De möter de lokala marknadernas behov och anpassar sig efter sina kunders önskemål. Flera nya modeller har introducerats på den nordiska marknaden sedan starten, med stor framgång. I maj 2022 började en ny resa då RN Nordic togs över av Hedin Mobility Group och Salvador Caetano. De båda parterna äger gemensamt det nya bolaget RN Nordic AB. RN Nordic är från och med detta datum importörer av Renault, Dacia och Alpine i Sverige och Danmark.
Företaget sitter i helt nya lokaler i Kista med tillhörande gym, restaurang och andra bekvämligheter.
Om rollen som Executive Assistant Som Executive Assistant är du VDs och företagsledningens högra hand. Du har en nyckelposition och blir en viktig person för hela organisationen i både högt och lågt. I rollen kommer du att arbeta sida vid sida med företagets VD och Finanschef för att avlasta dessa med administrativt stöd men även för att hjälpa ledningen att driva och följa upp projekt och kulturell förändring i det nya dynamiska bolaget RN Nordic. Exempel på arbetsuppgifter:
Driva projekt och förbättra processer
Tidsplanering, kalenderhantering samt boka och samordna möten och resor
Förbereda mötesunderlag – analyser, rapporter och presentationer
Delta i möten och föra protokoll vid ledningsgruppsmöten
Skapa internkommunikation för interna och externa möten
Koordinera intern inköpsprocess och avtalshantering gällande kontoret
Vem vi söker?Vi söker dig som har erfarenhet av liknande uppgifter och är van att arbeta självständigt. Du kan driva projekt och ser snabbt vad som behöver förbättras och utvecklas. Du har bred erfarenhet av administrativt arbete och en utmärkt förmåga att prioritera och strukturera. Du behöver även kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt. För att vidare passa in i rollen är du hjälpsam, ansvarsfull och har hög integritet. Du har god datorvana och stabila kunskaper i Office-paketet. Du är även van vid digitala mötesverktyg. Du är initiativrik och har god kommunikationsförmåga. Dessutom utför du ditt arbete på ett noggrant sätt med stor kvalitetsmedvetenhet. Du kommunicerar flytande på både svenska och engelska.
Mer om tjänsten
Direktrekrytering
Tillsättning: omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: heltid
Placering: Kista
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se.
Varmt välkommen med din ansökan!