Executive assistent med lönekunskaper

Arbetsbeskrivning

Sempers välkända varumärke borgar för samma höga kvalitet som det gjort sedan starten 1939. Idag är Semper ledande i Norden inom barnmat, glutenfritt och modersmjölksersättning. Huvudkontoret ligger i Sundbyberg och produktionen i Götene och Falun. Semper har 200 medarbetare i Sverige, Finland, Norge och Danmark och omsätter cirka 1,2 miljarder SEK. Företaget ingår i livsmedelskoncernen Hero med drygt 4 300 medarbetare i 16 länder. Läs mer på www.semper.se

Executive assistent med lönekunskaper

Trivs du i en självständig roll där du har ett helhetsansvar ? Vill du arbeta hos Semper, den ledande aktören i Norden inom kategorierna barnmat och glutenfritt. Tjänsten är på heltid med placering på huvudkontoret i Sundbyberg, Stockholm.

Arbetsuppgifter


Kalender hanteringar


Arrangera och boka möten


Ansvar inför konferenser ex inbjudningar, bokningar, hotell, flyg, mat mm.


Visum hantering


Reseräkningar


Attestera tidrapporter


Faktura hantering

• Rapporter, KPi, anmälan till afa, olika inrapporteringar, arbetsgivarintyg, intyg mm
• Man ska även göra Lönekartläggningen varje år.



Vem är du?
Du har akademisk eller eftergymnasial utbildning med minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av Agda , EFH – SAP – fakturahanteringen system samt HR-Net – för medarbetarsamtal. Bra kunskaper i Office paketet är ett krav. Du skall med lätthet kunna göra presentationer i Power Point. Tjänsten kräver flytande svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du en ”doer” som får saker att hända. Du föredrar en varierande roll och kan med lätthet hålla flera processer igång samtidigt i en tudelad roll. Du har inga prpblem att hugga i och hjälpa till där det behövs. Du trivs i en väldigt självständig roll där du strukturerar, styr och tar ansvar för ditt arbete. Vidare är du kommunikativ och har förmågan att vara lyhörd och smidig och du värdesätter ett gott samarbetsklimat. För att lyckas i tjänsten har du kontroll på detaljerna samtidigt som du kan hålla ett helhetsperspektiv.

Ansökan
En avgörande framgångsfaktor för varje företag är att tillgodogöra sig människors olikheter. Därför strävar vi på First Reserve efter mångfald i våra tillsättningar. För bästa möjliga hantering av din ansökan ber vi dig att registrera ditt CV och personliga brev genom att klicka på ansökningsknappen nedan. Urval sker löpande.

Har du frågor om tjänsten eller processen så är du varmt välkommen att kontakta Kajsa Elander, kajsa.elander@firstreserve.se 0707291982 som gärna svarar vid eventuella frågor.

Notera att vi utifrån GDPR Ej tar emot ansökningar via mail. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65

Sammanfattning

  • Arbetsplats: First Reserve AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 24 mars 2019

Besöksadress

Ekensbergsvägen 117
None

Postadress

Box 1557
Solna, 17129

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024