OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Till en internationell organisation i centrala Uppsala söker vi nu en Executive Coordinator till ett långsiktigt uppdrag med start i början av september. Inledningsvis blir du anställd som konsult hos oss på SJR, det finns goda möjligheter till anställning hos vår kund efter avslutat uppdrag. Det är en bred roll som innehåller både strategiska och operativa uppgifter där du ansvarar för att ge support och service både internt såväl som externt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Hantera VD:s agenda, kalender och resor för att säkerställa optimal användning av tid och resurser
- Boka interna och externa möten
- Planera och förbereda möten, konferenser och evenemang
- Arrangera resor och boende för externa besökare
- Koordinera administrativa uppgifter tillsammans med övrigt team
- Ge administrativt stöd till medlemmar i ledningsgruppen
- Agera sekreterare i utvalda mötesserier inom styrelsen
- Vara behjälplig vid förberedelse av presentationer och rapporter
- Uppdatera organisationens intranät med information från VD och ledningsgrupp
Din bakgrund
Vi söker dig med relevant akademisk utbildning samt ett par års erfarenhet av en liknande roll i en internationell miljö. Vi tror att du befinner dig i början av din karriär och trivs i en administrativ och koordinerande roll. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, samt goda kunskaper i Office-paketet och andra programvaror.
Som person är du välorganiserad, detaljorienterad med god förmåga att följa processer och rutiner. Du har mycket god samarbetsförmåga samtidigt som du är självgående och kan driva ditt egna arbete framåt. Du är van vid att hantera många olika uppgifter samtidigt.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Viola Hammar på 076-647 16 58. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-07-19.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88