OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis IT - ett av Sveriges största IT-konsultbolag - , söker till vår kund i Solna dig som är Dansk - och Svensktalande Supporttekniker / Onsite. Vår kund är ett av Nordens ledande IT-tjänsteföretag.
Du har tidigare minst 1-2 års erfarenhet av IT Support / IT Helpdesk / Onsite / Firstline / IT Servicedesk / IT Tekniker.
Vill du jobba med…..
Support av flera olika system, självständigt och utvecklande eget ansvar för att lösa och koordinera både incidenter och beställningar?
Kan du….
Både danska och svenska flytande i tal och skrift? Har du B Körkort? Har du 1-2 års erfarenhet av IT Support / IT Helpdesk / Onsite / Firstline / IT Servicedesk / IT Tekniker? Lösa och koordinera både incident och change-ärenden? Har du lite kunskap om ITIL och van vid arbete med SLA?
Söker du en arbetsplats som är…
Hos ett ledande nordiskt företag i framkant inom innovation av IT-tjänster?
Och en trygg anställning som konsult hos ett företag som kan erbjuda dig…
Anställning hos en av Sveriges största IT-konsultbolag inom bemanningsbranschen? Hs oss på Experis IT erbjuder vi dig spännande möjligheter att utveckla dina kunskaper hos flera av Sveriges mest innovativa och spännande företag inom flera olika branscher. Tillsammans med din personliga Konsultchef tar vi fram en karriärplan baserat på dina mål och våra möjligheter. Experis är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärmål i fokus och med ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv.
Ansökan
Välkommen med din ansökan! Har du frågor om rollen som konsult på Experis är du välkommen att kontakta Anna Aurell-Sundvall via email:
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson