OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis IT har uppdrag till dig som vill arbete i rollen som Incident Manager / Incident Coordinator i teamet för en större service-desk. Du ansvarar för att ditt team agerar rätt och effektivt på alla inkomna ärenden / incidenter, och stöttar teamet i beslut och action. I rollen som Incident Manager / Incident Coordinator har du det övergripande ansvaret för att alla ärenden / incidenter hanteras både rätt och inom satta tidsramar. Detta är uppdraget för dig som antingen är redo för detta kliv i din karriär, eller som redan arbetat ett par år i rollen, och nu är nyfiken på en ny arbetsgivare, nytt team och nya utmaningar! Varmt välkommen med din ansökan till oss på Experis IT - störst inom IT-konsulter i Sverige.
Uppdrag som Incident Manager/ Incident Coordinator
Experis IT har uppdrag till dig som vill arbete i rollen som Incident Manager / Coordinator i teamet för First Line Support och ärendehantering /incidenthantering i en större servicedesk. Du ansvarar för att ditt team agerar rätt och effektivt på alla inkomna ärenden / incidenter, och stöttar teamet i beslut och action. I rollen som Incident Manager / Coordinator har du det övergripande ansvaret för att alla ärenden / incidenter hanteras både rätt och inom satta tidsramar.
Rollen som Incident Manager / Incident Coordinator
Tjänsten innebär ett aktiv arbete i en dynamisk miljö, - där din mycket goda förmåga till problemlösning, helhetsperspektiv kommer väl till användning!
Att arbeta som Incident Manager / Coordinator innebär att du ärerfaren inom servicedesk-arbete och du har mycket goda erfarenheter av ärendehantering. Du har kanske varit Team Leader eller gruppchef tidigare, men det är inte ett krav. Däremot är det meriterande om du arbetat med både ITIL och ärendehanteringsprocesser. Du är van vid och trivs med att arbeta i en ansvarsfull roll där du presterar effektivt, noggrant, lösningsfokuserat med en positiv attityd.
Experis IT erbjuder dig en trygg anställning
På Experis IT är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Experis är ett värderingsstyrt företag med våra konsulters karriär-mål i fokus, och med ett långsiktigt engagemang för att skapa en balans mellan arbetsliv och privatliv.
Experis IT stödjer dig i din utveckling och bidrar med både studiematerial och kostnaden för certifieringar.
Vi erbjuder dig:
* Trygga kollektivavtal
* Semesterersättning
* Pensionsavsättning
* Försäkring
* Fast lön
* Lön även när du är utan uppdrag
Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Anna Aurell-Sundvall på
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson