OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi på Experis vill gärna ha fler trevliga och kompetenta medarbetare, vi förser våra kunder med den bästa kompetensen. Du får en trygg anställning på Experis och samtidigt spännande uppdrag hos våra kunder. Nu söker vi på dig som gärna supporterar med ett brett spektra användare över telefon i en fartfylld miljö. Arbetstiderna varierar mellan uppdrag och i vissa fall förekommer beredskap.
Arbetet innebär att kunna koordinera och vara spindel i nätet. Du kommer att besvara samtal och e-post från användare samt ha mycket kontakt med slutanvändare. Du behöver vara socialt kompetent, problemlösande, kunna arbeta i team och ha "många bollar i luften".
Vem är du?
Egenskaper som värderas för det aktuella uppdraget:
* För det aktuella uppdraget krävs det att du som person har lätt för att arbeta med andra människor, lyssna, kommunicera och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt.
* Vi förväntar oss att du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang, är pedagogisk, stresstålig, van vid kundkontakter samt är ansvarsfull.
* Förutom ett brinnande intresse för teknik och IT har du också ett genuint intresse av att hjälpa andra människor.
Bakgrund:
* Du har goda kunskaper inom Microsofts produktportfölj. Såsom Windows 7 & 8, Windows Server, Active Directory, Exchange, SharePoint m.m.
* En förutsättning är att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift då flera kunder ser detta som ett krav.
* Vidare är det meriterande om du har erfarenhet inom 1:a eller 2:a linjes support, alternativt IT-utbildning på högskolenivå eller motsvarande.
Kontaktuppgifter:
Pierre Dahlgren
031- 708 67 58
Kontaktpersoner på detta företaget
Jovanka Praizovic
+46 8 508 954 45
Elin Hedberg
08-508 954 39
Susanne Bostam-Edin
08-508 954 63
Ann-Catrine Snis
08-50895453
Jan Falck
08-50895444
Annica Karlsen
Peter Westberg
Johanna Di Sivo
+46 8 508 954 34
Liselotte Sundberg
+46317086785
Camilla Edbom
018-18 59 82