OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsbeskrivning
Vi på Experis vill gärna ha fler trevliga och kompetenta medarbetare, vi förser våra kunder med den bästa kompetensen. Du får en trygg anställning på Experis och samtidigt spännande uppdrag hos våra kunder. Nu söker vi på dig som har ett stort intresse för IT och felsökning och som gillar att hjälpa andra människor. Arbetstiderna varierar mellan uppdrag och i vissa fall förekommer beredskap.
Vem är du?
För det aktuella uppdraget krävs det att du som person har lätt för att arbeta med andra människor, lyssna, kommunicera och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt.
Vi förväntar oss att du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang, är pedagogisk, stresstålig, van vid kundkontakter och ansvarsfull.
Förutom ett brinnande intresse för teknik och IT har du också ett genuint intresse av att hjälpa andra människor. En förutsättning är att du behärskar svenska i både tal och skrift då flera kunder ser detta som ett krav.
Vi ser att du har gått någon IT-utbildning på högskola eller motsvarande samt att du har goda kunskaper inom nätverk, klient och hårdvara. Erfarenhet från 1:a och 2:a linjes support av Windows XP; Windows 7/8 och MS Office 2003/2010. Kunskap inom Windows Server, Active Directory samt Exchange är meriterande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jovanka Praizovic
+46 8 508 954 45
Elin Hedberg
08-508 954 39
Susanne Bostam-Edin
08-508 954 63
Ann-Catrine Snis
08-50895453
Jan Falck
08-50895444
Annica Karlsen
Peter Westberg
Johanna Di Sivo
+46 8 508 954 34
Liselotte Sundberg
+46317086785
Camilla Edbom
018-18 59 82