OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsbeskrivning
Vi på Experis vill gärna ha fler trevliga och kompetenta medarbetare, vi förser våra kunder med den bästa kompetensen. Du får en trygg anställning på Experis och samtidigt spännande uppdrag hos våra kunder. Nu söker vi på dig som har ett stort intresse för IT och felsökning och som gillar att hjälpa andra människor. Arbetstiderna varierar mellan uppdrag och i vissa fall förekommer beredskap.
Vem är du?
För det aktuella uppdraget krävs det att du som person har lätt för att arbeta med andra människor, lyssna, kommunicera och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt.
Vi förväntar oss att du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang, är pedagogisk, stresstålig, van vid kundkontakter och ansvarsfull.
Förutom ett brinnande intresse för teknik och IT har du också ett genuint intresse av att hjälpa andra människor. En förutsättning är att du behärskar svenska i både tal och skrift då flera kunder ser detta som ett krav.
Vi ser att du har gått någon IT-utbildning på högskola eller motsvarande samt att du har goda kunskaper inom nätverk, klient och hårdvara.
1-3 års erfarenhet från 1:a och 2:a linjes support av Windows XP; Windows 7/8 och MS Office 2003/2010. Du har även vana att jobba enligt ITIL-processer.
Kunskap inom Windows Server, Active Directory samt Exchange är meriterande.
Kontaktperson
Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Daniel Johansson på telefonnr. 031-708 67 59 alternativt via mail. daniel.t.johansson@se.experis.com
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsbeskrivning
Vi på Experis vill gärna ha fler trevliga och kompetenta medarbetare, vi förser våra kunder med den bästa kompetensen. Du får en trygg anställning på Experis och samtidigt spännande uppdrag hos våra kunder. Nu söker vi på dig som har ett stort intresse för IT och felsökning och som gillar att hjälpa andra människor. Arbetstiderna varierar mellan uppdrag och i vissa fall förekommer beredskap.
Vem är du?
För det aktuella uppdraget krävs det att du som person har lätt för att arbeta med andra människor, lyssna, kommunicera och lösa konflikter på ett konstruktivt sätt.
Vi förväntar oss att du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang, är pedagogisk, stresstålig, van vid kundkontakter och ansvarsfull.
Förutom ett brinnande intresse för teknik och IT har du också ett genuint intresse av att hjälpa andra människor. En förutsättning är att du behärskar svenska i både tal och skrift då flera kunder ser detta som ett krav.
Vi ser att du har gått någon IT-utbildning på högskola eller motsvarande samt att du har goda kunskaper inom nätverk, klient och hårdvara.
1-3 års erfarenhet från 1:a och 2:a linjes support av Windows XP; Windows 7/8 och MS Office 2003/2010. Du har även vana att jobba enligt ITIL-processer.
Kunskap inom Windows Server, Active Directory samt Exchange är meriterande.
Kontaktperson
Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Daniel Johansson på telefonnr. 031-708 67 59 alternativt via mail. daniel.t.johansson@se.experis.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Viklund
0660-599 76
Nicolina Johansson
Jenny Järgren
0470-745595
Karin Swärd
+46 31 708 67 77
Daniel Johansson
Tina Linnér
Ann-Catrine Snis
08-50895453
Jan Hansson
031-7086763
Christian Ahlgren
011-194356
Anna Jalvemyr
031-708 76 81