Experis IT söker Supporttekniker inom nätverk till kund i Växjö

Arbetsbeskrivning

Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Nu söker vi på Experis IT en supporttekniker inom nätverk till vår kund i Växjö!

Om uppdraget:

Vi söker efter en supporttekniker med intresse inom nätverk som kommer att arbeta med support inom IT och datakommunikationsområdet hos vår kund i Växjö. Du kommer arbeta i en Firstline med användarsupport främst via telefon och ärendehanteringssystem mot privatpersoner men även mot företagskunder. I befattningen ingår daglig kontakt med slutkunder och därför läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper. Tjänsten kan även innebära en del onsite-ärenden.

En karriär hos vår kund kommer innebära intressanta arbetsuppgifter, modern teknik och spännande möten med människor. Det är ett expansivt företag med en omfattande bredd av yrken med stora utvecklingsmöjligheter.

Vem söker vi?

Som person är du kund- och lösningsorienterad med ett stort intresse för IT. Du är även stresstålig - dvs. att du ska ha förmåga att hantera ett högt tempo och kunna prioritera och sätta egna gränser. Du uttrycker dig väl i Svenska som Engelska, både i tal och skrift. Det är även meriterande om du har eftergymnasial IT-utbildning och vi ser gärna att du har erfarenhet från helpdeskarbete i företagsmiljö.

Vår kund värderar medarbetare som närvarar i situationen, att man drar nytta av samverkan och att man vågar agera och utmana i syfte att förändra och förbättra. Känns detta viktigt även för dig så kommer du att trivas!

Vad kan Experis IT erbjuda dig?

Som konsult för Experis kommer du kunna ta del av våra partnerskap med både stora och mindre företag över hela världen. Vår specialistkunskap om marknaden gör att vi snabbt kan hitta rätt utvecklings- och jobbmöjlighet för dig. Vi är experter på att se varje individs unika potential. Det är så vi lyckas matcha dig med ett företag där du kommer att trivas, utvecklas och inspireras.

Kontaktperson

Vid frågor om tjänsten kontakta Ellen Hedvall på Experis IT, telefon 0470-745588 eller .

Du ansöker till tjänsten endast via registrerat eller bifogat CV på www.experis.se. Urval kommer att ske löpande, sök därför tjänsten så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jovanka Praizovic
+46 8 508 954 45
Elin Hedberg
08-508 954 39
Susanne Bostam-Edin
08-508 954 63
Ann-Catrine Snis
08-50895453
Jan Falck
08-50895444
Annica Karlsen

Peter Westberg

Johanna Di Sivo
+46 8 508 954 34
Liselotte Sundberg
+46317086785
Camilla Edbom
018-18 59 82

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis IT
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 11 april 2017

Besöksadress

Norra Kungsgatan 3
None

Postadress

BOX 1125
Stockholm, 11181

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024