Experis söker ekonomiassistenter för kommande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Arbetsuppgifter
Vi på Experis får ständigt in förfrågningar från våra kunder i Kristianstad med omnejd som söker efter ekonomiassistenter. Inför kommande uppdrag söker vi därför dig som har tidigare erfarenhet som ekonomiassistent och vill arbeta heltid, arbetet är förlagt på kontorstider.

Du kommer att vara anställd av Experis och arbeta uthyrd som konsult till kund. Eftersom det sker löpande förfrågningar utefter våra kunders behov är detta en intresseanmälan. Detta för att kunna tillmötesgå kunders behov av ekonomiassistenter inom en snar framtid. Du kan därför komma att bli aktuell för intervju även om det inte finns en specifik tjänst för tillfället.

Vem är du?
Vi söker dig som i grunden besitter gymnasiekompetens inom ekonomi och eventuellt även en eftergymnasial utbildning. Du har jobbat som ekonomiassistent tidigare och använt dig utav Office-paketet främst gällande Excel. Vi ser gärna att du har arbetat med leverantörsreskontran.

Som person är du utåtriktad, stresstålig och noggrann. Du innehar goda kunskaper i svenska och engelska vad gäller tal och skrift. Givetvis har du goda datorkunskaper, har du erfarenhet utav något affärssystem så är detta meriterande.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Experis hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Vid frågor är du välkommen att kontakta Sandra Karlsson på 044-203877 alternativt Urval och intervjuer sker löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så fort som möjligt!

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 4 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Contract
  • Publicerat: 10 januari 2017

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


21 november 2024