Experis söker ekonomiassistenter inför kommande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Arbetsuppgifter
Vi på Experis får ständigt in förfrågningar från våra kunder som söker efter ekonomiassistenter. Inför kommande uppdrag söker vi därför dig som har tidigare erfarenhet som ekonomiassistent och vill arbeta som uthyrd konsult för Experis hos våra kunder i Halmstad med omnejd. Vi söker dig som vill jobba heltid och arbetet är förlagt på kontorstider.

Vem är du?
Vi söker dig som i grunden besitter gymnasiekompetens inom ekonomi och eventuellt även en eftergymnasial utbildning och som tidigare har arbetat med leverantörskontra samt använt dig av officeprogrammet främst gällande Excel. Som person är du utåtriktad, stresstålig och noggrann. Som person är du social, positiv och tycker att det är roligt att lära dig nya saker. I ditt arbete är du noggrann och punktlig. Du innehar goda kunskaper i svenska och engelska vad gäller tal och skrift. Har du erfarenhet utav något affärssystem så är detta meriterande.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Experis hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Vid frågor är du välkommen att kontakta Sandra Karlsson på 044-203877 alternativt Urval och intervjuer sker löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så fort som möjligt!

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis 1081
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 2 augusti 2016

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


Ekonom med erfarenhet av kundreskontra

5 november 2024

5 november 2024

IT- & Ekonomiassistent

IT- & Ekonomiassistent

5 november 2024