Experis söker en redovisningsekonom till uppdrag i Kristianstad

Arbetsbeskrivning

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en erfaren redovisningsassistent till uppdrag hos kund i Kristianstad. Uppdraget startar i mitten av augusti och varar i minst tre månader. Uppdraget är på heltid.

Arbetsuppgifterna är främst att hantera löpande redovisning fram till och med bokslut och rapportering, hantera kontakter med myndigheter samt agera stödfunktion till verksamhetens controllers och kunder.

Vem är du?

Vi söker dig med minst ekonomisk gymnasiekompetens. Ekonomisk utbildning på högskola/universitet är meriterande. Då det i rollen ingår att agera stödfunktion för andra i verksamheten söker vi dig med några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Om du har tidigare erfarenhet av arbete med försäkringsekonomi är det meriterande.

Som person är du noggrann och självgående i ditt arbetssätt. Du tar egna initiativ och har en analytisk förmåga. Du gillar struktur, men är samtidigt flexibel för förändringar. Du har en social förmåga och har lätt för att skapa kontakt med andra. Vidare är din datorvana god och du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Du har mycket goda kunskaper i Excel. Erfarenhet av arbete i Hogia är meriterande.

Vad kan vi erbjuda dig?

Vi arbetar med många av Sveriges populäraste företag och kan erbjuda jobb inom de flesta branscher och på alla nivåer. Vi kan erbjuda:

– Spännande tjänster på marknadens hetaste företag
– Karriärmöjligheter på företaget du alltid drömt om
– Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt

Kontaktperson

Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på vår hemsida www.experis.se. Gå sedan in på den aktuella tjänsten och klicka på ”ansök” länken. Vid tekniska problem med din ansökan vänligen vänd dig till teknisk support.

Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser därför gärna att du skickar in din ansökan snarast möjligt.

Vid frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta Admir Cato på 042-37 16 06.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Therese Rocafort Svensson

Angela Ekelöf
0340-66 42 71
Åsa Mårtensson
031-61 72 17
Mathias Ericson
0650-356 93
Emma Larsdotter Moström
090-702361
Jenny Viklund
0660-599 76
Helene Mårtensson
040-660 63 32
Hanna Eriksson
+4611194358
John Johansson
+46 703 24 25 19
Gosta Dreifeldt
+4642371645

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Finance Huvudkontor
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 29 juni 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


20 december 2024

13 december 2024