OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsbeskrivning
Du kommer planera och genomföra upphandlingar och göra avrop på ramavtal. Du ska hantera hela processen från upprättande av förfrågningsunderlag, annonsering, anbudsvärdering och att ingå avtal.
Vem är du?
Du ska ha relevant högskoleutbildning, t.ex juridik, ekonomi eller annan utbildning som kan bedömmas lämplig. Du har minst ett års erfarenhet från upphandlingsverksamhet och goda kunskaper om offentlig upphandling (LOU).
Som person är du utåtriktad och har förmåga att skapa goda relationer. Du är noggrann, analytisk och har ett metodiskt arbetssätt.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis kan vi erbjuda dig en spännande karriärutveckling där du får möjlighet att växa i ditt yrkeskunnande och bredda ditt kontaktnät.
Kontaktperson
Är du den vi söker är du välkommen med din ansökan via länken nedan.
Tjänsten ska tillsättas i augusti, och urvalsprocessen sker löpande. Vi tar tacksamt emot din ansökan så snart som möjligt. För mer information om tjänsten kontakta Peter Heidenbeck på 063-576669
Kontaktpersoner på detta företaget
Bernt Legersjö
Martin Årstrand
0155-202582
Maria Håkansson
+46 (0)660-59972
Olof Salmonsson
063-576671
Karin Backman
063-57 66 63
Carina Riström
+46 21 15 19 47
Tom Jakobsen
0910-58 66 92
Lotta Holme
08-452 3328
Katarina Thomasson
08-736 11 26
Thomas Andersson
016-15 57 33