Experis söker kontorskoordinator i Simrishamn på deltid

Arbetsbeskrivning

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Vi söker för vår konsultverksamhet en självgående kontorskoordinator till vår kund i Simrishamn med start omgående. Urvalet sker löpande.

Hos oss på Experis arbetar våra konsulter med varierande uppdrag hos de flesta av landets mest attraktiva arbetsgivare. Vår verksamhet erbjuder en spännande kombination av konsult- och rekryteringsuppdrag som möjliggör en attraktiv karriärväg för dig!

Arbetsbeskrivning

I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår beställning av kontorsmaterial samt marknadsmaterial, vara behjälplig vid möten samt övriga administrativa arbetsuppgifter. Dessutom har man ansvar att se till att kontoret hålls rent snyggt.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete och har en god servicevana. Du måste ha goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Du behöver ha arbetat med löpande bokföring tidigare.

Som person är du självgående och har en hög samarbetsförmåga och känsla för service. Du är social, noggrann och arbetar på ett strukturerat sätt. Du är en duktig kommunikatör med gott omdöme. Om du har erfarenhet av liknande kontorsarbete är detta meriterande. Körkort och tillgång till bil är ett krav.

Vad kan Experis erbjuda dig?

Vi på Experis erbjuder många spännande karriärmöjligheter till våra konsulter. Vi har partnerskap med både stora och mindre företag över hela världen, och vår specialistkunskap om marknaden gör att vi snabbt kan hitta rätt jobbmöjligheter för dig. Vi är experter på att se varje individs unika potential så vi lyckas matcha dig med ett företag där du kommer att trivas, utvecklas och inspireras.

Mer information och ansökan

Du söker tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.experis.se. Gå sedan in på den aktuella tjänsten och klicka på "ansök" länken. Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att vara tillsatt innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor om tjänsten kontakta Konsultchef Åsa Nelson på e-mail
eller via telefon på 040-660 63 67.

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö

Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Ej angivet
  • Deltid Temporary
  • Publicerat: 21 juni 2016

Besöksadress

Lidköping
None

Postadress

Engelbrektsgatan 6
ÖREBRO, 70212

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024