OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsbeskrivning
Till en kund i södra Helsingborg söker vi på Experis Finance en Projektinköpare för ett konsultuppdrag på heltid. Uppdraget startar omgående och pågår tillsvidare.
Uppdraget innebär att genomföra en rad inköpsaktiviter såsom avrop, upphandling, förhandlingar med olika leverantörer, leveransbevakning och även att scouta nya leverantörer inom relevant category. Utöver detta kommer du även utföra leverantörsutvärdering kontinuerligt.
Vem är du?
Vi ser gärna att du har en högskoleexamen inom ekonomi eller logistik. Det är krav att du några års erfarenhet av tekniskt operativt inköpsarbete. För den här rollen är det viktigt att du är analytisk, affärsinriktad och trivs med att arbeta med statistik. Vidare är du van vid att arbeta med olika typer av systemstöd och du är en avancerad användare av Excel.
För att trivas och passa i rollen som Experiskonsult är dina mest framträdande egenskaper; ansvarsfull, strukturerad, självgående, nyfiken, positiv, lösningsorienterad, hjälpsam och du har en stor social kompetens.
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson