Experis söker säljare av reservdelar

Experis söker säljare av reservdelar

Arbetsbeskrivning

Ta nästa steg i karriären som Sales Engineer hos Siemens i Finspång!

Söker du en ny och spännande utmaning som kan innebära ett nytt steg framåt i karriären? Har du ett intresse för affärer där du säljer reservdelar och koordinerar reservdelsprojekt? Då kan det här vara jobbet för dig. Välkommen med din ansökan!

Det här är ett konsultuppdrag som avser starta i april, som inledningsvis är 6 månader med stora möjligheter till förlängning.

Vi söker en person till rollen som Sales Engineer inom Siemens Service säljorganisation som ansvarar för att sälja reservdelar och koordinera reservdelsprojekt till Siemens MGT Gasturbiner.



Vilka är mina arbetsuppgifter?

Avdelningen säljer reservdelar till gasturbinkunder över hela världen. Vi arbetar med planerade serviceinspektioner och oplanerat underhåll vilket gör arbetet flexibelt och omväxlande. Vi har ett stort nätverk och arbetar med många olika avdelningar, både internt, externt och globalt. Vi har en viktig roll i säljprojekten där vi driver vår försäljning, rapporterar och har budgetansvar. I säljteamet arbetar du mot gränssnitt så som inköp, teknik och projektledare.

Vem är du?

Vi tror att du är driven och utåtriktad som person, är kontaktskapande och kommunikativ och med ett tydligt kommersiellt intresse. Din utbildningsbakgrund är en universitets- eller högskoleutbildning med inriktning mot inköp/logistik.

Vårt fokus för kontoret är affärsmässighet, flexibilitet, öppenhet, framförhållning och säljfokus.

Tjänsten kräver att du har goda kommunikationsfärdigheter muntligt och skriftligt i både svenska som engelska.



Att arbeta som konsult på Experis

Baserat på vad du kan, vilka ambitioner du har och vilka behov våra kunder har på kort och lång sikt kan du skapa en karriär hos oss eller skaffa erfarenheter på vägen mot ditt karriärmål. Experis är på alla sätt en flexibel arbetsplats. Vi har flertalet av Sveriges mest attraktiva företag som kunder och vår uppgift är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag.

Experis är ett värderingsstyrt bolag med ditt karriärmål i fokus och med ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal, kontinuerliga avstämningar om hur du trivs på din arbetsplats samt ett årligt karriärsamtal med din konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.



Sök tjänsten i dag!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Eva Wisth på telefonnummer 011-191897 eller e-post eva.wisth@se.experis.com.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!



Om Experis

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2020
  • Ansök senast: 20 april 2020

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


2 november 2024

1 november 2024