OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu får vi på Experis in många uppdrag från både befintliga och nya kunder. Vi behöver därför utöka vår personalstyrka med nya talanger och just nu söker vi dig som jobbar med second line support! Hos oss får du en trygg anställning och goda utvecklingsmöjligheter i din roll. Låter det intressant? Vänta inte med din ansökan!
Att vara konsult hos oss på Experis
Du får vara med och bidra till att våra kunder lyckas, oavsett roll eller hur länge du varit hos oss. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.
På Experis får du även fördelen av att ingå i vår globala koncern ManpowerGroup. Hela koncernen arbetar efter tydliga värderingar vilket innebär att vi tror på din förmåga samt ser kraften i kunskap och innovation. För 12e året i rad har vi vunnit utmärkelsen "World's most ethical company" vilket vi är mycket stolta över.
Det finns många anledningar att trivas på Experis och vi hoppas att du kommer att känna detsamma.
Om tjänsten
I dina arbetsuppgifter ingår att hantera IT-relaterade problem som kan uppstå hos användare, lotsa användare fram till möjliga lösningar på tekniskt relaterade problem och lösa inkommande ärenden via ärendehanteringssystem. Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer hjälpa till med både mjuk- och hårdvara, samt få kontakt med användare med olika typer av applikationer och IT-plattformar. Placeringsort för tjänsten är Linköping eller Norrköping.
Är du rätt person för jobbet?
Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med second line support, tekniska ärenden och kundärenden. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vi ser gärna att du är en social person som ta ansvar för dina arbetsuppgifter och är bra på att lösa diverse tekniska problem. Du är en person som är serviceminded och gillar att lösa kunders tekniska problem på bästa tänkbara sätt.
För att passa i denna roller ser vi att du har:
* Relevant IT-utbildning
* Några års erfarenhet av 1st line support eller 2nd line support
* Erfarenhet av teknisk felsökning och ärendehanteringssystem
* Tal och skriftkunskaper i svenska samt engelska
Det är meriterande om du kan IP-telefoni, Cisco, hänvisningssystem och Windows Server.
Har du några frågor?
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken på "Ansök nu". Urval sker löpande så ett tips är att skicka in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via mail men om du har frågor är du välkommen att kontakta Ellinor Hök, rekryterande konsultchef, på: ellinor.hok@se.experis.com
Ta nästa steg i din karriär med Experis Career Accelerator?
Ta reda på hur du kan höja din kompetens för att nå drömjobbet. När du ansöker till en tjänst hos Experis får du tillgång till vår Career Accelerator som erbjuder kostnadsfria digitala kurser baserat på din aktuella kompetens och framtida ambitioner. Testa din profil och se vad som krävs för att nå dina mål. Läs mer om Experis Career Accelerator.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Berg
Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson
Fredrik Wernqvist
AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr
Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke
Linda Holmberg
Kholod Hindi