Exportadministratör

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Nu söker vi dig som vill arbeta med export och tullhantering.

Om Logent

Logent är en oberoende tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande inom Supply Chain Management för logistikintensiva verksamheter. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Logistik, Bemanning, Hamn & Hub och Kompetens. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3000 anställda. Under 2015 omsatte Logent ca 1,5 miljarder SEK. Logent AB är auktoriserade genom Almega och AEO-certifierade samt certifierade enligt ISO9001 och ISO14001.

Om kunden

Kunden är industriintensiv och behöver tillfällig hjälp med export och tullhantering under minst 1 månad.

Arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna kommer bestå av tull- och exportadministration. Vi ser att du har arbetat i SAP och internetdeklaration TID.
Viktigt är också att du är mycket noggrann och punklig.

Krav

Vi ser att du som söker har följande profil
- Arbetat i SAP
- Är bekant med internetdeklaration TID
- Har relevant bakgrund och erfarenhet


Då tjänsten först och främst är på en månad är det viktig att man är tillgänglig omgående.

Känns tjänsten intressant? Sök då omgående på www.logent.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Magnus Larsson

Konsultchef Jennifer Lindberg

Consultant Manager Caroline Persson

Konsultchefsassistent Andreas Hallström

Konsultchefsassisten Andreas Hallström

Emma Johnsson

Rekryterare Emma Johnsson

HR-chef Mari Talpila Wennström
08-41003161
Konsultchef Elin Nilsson

Emma Johnsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: LOGENT AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 7 december 2016

Besöksadress

Hammarbyfabriksväg 29-31
Stockholm

Postadress

Box 92 403
Stockholm, 12030

Liknande jobb


26 september 2024

20 juni 2024