Export/orderadministratör till företag i Norrort

Export/orderadministratör till företag i Norrort

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
För kunds räkning söker vi nu en kundorienterad och ansvarsfull exportadministratör/ordermottagare. För att vara aktuell för uppdraget bör du ha några års erfarenhet samt ha möjlighet att tillträda så snart som möjligt, gärna i mitten av oktober.

Tjänsten är på heltid och innebär dagliga kontakter med olika aktörer på marknaden världen över.

Detta är ett uthyrningsuppdrag, vilket innebär att du kommer att bli anställd hos Arena Personal och jobba hos vår kund. Uppdraget beräknas starta i mitten av oktober och fortlöpa under 2-3 månader, eventuellt med möjlighet till förlängning.

Din profil
Vi söker dig som tidigare har arbetat med exportadministration och kundnära arbetsuppgifter samt har erfarenhet av orderhanteringar, tullhantering och kvalificerad administration. Du är väl bekant med leveransvillkor och leveransbevakning och har erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem.

Som person gillar du att ta ansvar, du är strukturerad, noggrann och har förmåga att prioritera. Du tycker om att arbeta såväl självständigt som i team och du kan snabbt ta viktiga beslut.
God kommunikativ förmåga är ett måste både på svenska och engelska i tal och skrift. Du tycker om att ge service samt har ett intresse av kundrelationer. Då företaget befinner sig i teknikens framkant så ser vi gärna att du har ett intresse för teknik.


Vi erbjuder
Att vara medarbetare hos Arena Personal passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.Du får även viktiga kontakter på arbetsplatserna och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Många av våra medarbetare får också anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Arena Personal har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2020
  • Ansök senast: 12 oktober 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


29 november 2024

Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024