Exportsäljare sökes till internationellt och stort bolag.

Arbetsbeskrivning

Exportsäljare sökes till internationellt och stort bolag.

Är du en driven, noggrann och målmedveten person med ett stort intresse för fastigheter, marknadsföring, ekonomi och bokföring? Då är detta jobbet för dig!


Dina arbetsuppgifter
Som exportsäljare hos kund kommer du att jobba mycket som spindeln i nätet och vara drivande i att säljprocessen sköts och förs framåt i en ekonomisk samt kundnöjdhets aspekt. Arbetet är fördelat mellan sälj och administration. Du kommer att arbeta med att hantera kreditfakturor, orderregistrering, hantera produkt/prislistor och med exportdokumentation. Du kommer att få en introduktion med en handledare som kommer att vara behjälplig tills du blir självgående. Uppdragets varaktighet är 8 månader med möjlighet till förlängning.

Mer information ges vid intervjutillfälle.


Om företaget
Bolaget har varit verksamma i över 85 år och har över 8000 anställda. På Stockholms kontoret så är det 150 anställda. Det är trevlig atmosfär och sitter i väldigt fina och nya lokaler centralt i Stockholm.

Mer information om kunden ges vid intervjutillfälle.


Din profil
Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande jobb tidigare.
Som person ser vi att du är socialkompetent, har ett stort intresse för sälj, är administrativ och att du är stresstålig samt strukturerad.

Skallkrav för tjänsten:
- Svenska och engelska i tal & skrift
- Erfarenhet av försäljning

Meriterande är också:
* Erfarenhet av B2B
* Erfarenhet inom export
* Utbildning inom ekonomi, marknadsföring eller logistik
* SAP-affärssystem
*Administrativ erfarenhet


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: enligt överenskommelse
Varaktighet: 8 månader
Lön: Enligt kollektivavtal
Ort: Stockholm

Urval sker löpande, så sök omgående!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 21 december 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


23 oktober 2023

20 oktober 2023

Mötesbokare

Mötesbokare

20 oktober 2023