OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en social och serviceinriktad person med extra allt? Då kan detta vara något för dig! Just nu söker vi dig som vill jobba extra som receptionist hos våra kunder i centrala Göteborg. Vi ser helst att du är student eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
Rollen
Vi söker dig som trivs med varierande arbetsuppgifter med fokus på reception och intern service med allt vad det innebär, dvs. alltiallo på kontoret.
Dina jobbuppgifter inkluderar: Intern adminservice
Mottagande av kollegor/kunder
Event- och mötesförberedelser
Hantering av mejl och paket
Mat och fikaförberedelser
Arbetstider: Varierar beroende på behovet hos kunden.
Arbetsschema: Vi kan inte garantera dig några dagar i förväg utan i denna tjänst blir du inkallad när vår kund har uttryckt sitt behov. Vilket kan vara allt ifrån 1 dag i månaden till 3 dagar.
Din profil
Du behöver ha bra samarbets- och kommunikationsförmåga samt flexibel. Du är bekväm med både svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet från liknande roll eller arbetsuppgifter är en fördel samt ska du ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.
Du erbjuds
Du kommer arbeta hos två av våra kunder med likvärdiga arbetsuppgifter och som båda sitter centralt, så det finns goda anslutningar. Placeringen av kontoren är mitt i stan gör att du har tillgång till ett stort utbud av såväl lunchalternativ som goda anslutningsmöjligheter. Medarbetarna på båda kontoren är super härliga och du kommer bli väl omhändertagen.
Bra att veta!
Du kommer bli anställd som konsult på Temp-Team. Som konsult erbjuds avtalsenliga villkor och en personlig kontakt för att säkerställa att du kommer väl tillrätta på din arbetsplats.
Skicka in ansökan snarast då vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan ansökningstiden gått ut.
Varmt välkommen med din ansökan!