OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
QSG Bevakning söker nu servicetekniker till Göteborg för arbete
Som Servicetekniker kommer du arbeta med följande:
•Felsökning, reparation och underhåll av biljettautomater och annan teknisk utrustning som används i parkeringsverksamheten
•Installation och hemtagning av teknisk utrustning
•Utföra och dokumentera förebyggande underhåll av teknisk utrustning
•Montering och rengöring
•Övervaka status på teknisk utrustning genom övervakningssystem och egna observationer
•Visa administrativa arbetsuppgifter
•Medverka på möten med kund
•Arbeta med förbättringar som berör verksamheten
Du som söker ska vara praktiskt lagd och ha intresse och förståelse för teknik.
Din profil
Vi ser att du som servicetekniker är mycket flexibel och har ett utpräglat service- och säkerhetstänkande. Du bör vara stresstålig och ha förmåga att lösa uppkomna problem. Du är innovativ och har ett äkta engagemang, är ansvarstagande samt har förmåga att ta egna beslut. Dagar som är tuffa och motiga behåller du fokus och ett gott humör. Du har en styrka i att skapa gott samarbete och goda relationer, såväl med kund som med kollegor. Du har förmågan att lösa uppkomna problem på ett korrekt och ansvarsfullt sätt. Du har en utpräglad servicekänsla är stresstålig och har en god simultanförmåga
Krav
•B-körkort
•Goda kunskaper i svenska, muntligt och skriftligt
•Minst 1 års erfarenhet av tekniskt arbete med elektromekaniska produkter och programvara, där felsökning har ingått som ett arbetsmoment
•Teknisk utbildning från gymnasiet eller likvärdig utbildning
•Tidigare erfarenhet av att ha arbetat med tekniska lösningar
•Datorvana
Tjänsten är dagtid där helgarbete kan förekomma.
Lön enligt kollektivavtal.
Om företaget
QSG Bevakning AB är ett helägt dotterbolag till Sandarna Holding Väst AB. Bolaget erbjuder ett flertal tjänster till såväl privata som publika bolag.
Vi vill inte profilera oss som ett traditionellt bevakningsbolag, vi vill behålla det personliga engagemanget. Kunden skall alltid vara i fokus och kvalitet skall genomsyra hela verksamheten. Verksamheten skall utmärkas av Säkerhet, Service och Trivsel såväl mot kunden, tredje man och vår egen personal.
Vårt motto: ”Ingen kund är för liten, inget uppdrag är för stort!
Kontaktpersoner på detta företaget
Awara Ibrahim