Extra kundmottagare till  återvinningsanläggning i norrort

Extra kundmottagare till återvinningsanläggning i norrort

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker en extra kundmottagare som kan jobba extra vid behov när ordinarie personal blir sjuk eller är på semester. Arbetstiden är varierande och ofta med kort framförhållning. För tjänsten krävs det en annan huvudsaklig sysselsättning som studier, deltidsarbete eller eget företag. Det är även viktigt att du vill vara en del i Arena Personals bemanningspool och därmed kunna bli bokad hos olika kunder.

Du får möjlighet att arbeta i ett stabilt och lönsamt företag som skapar samhällsnytta. Kunden är en arbetsgivare som satsar både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter och månar om ett bra arbetsklimat. Dina närmsta kollegor är ett härligt och glatt gäng på ca 10 personer.


Din profil
Vi tror att du trivs i en kundnära roll och har ett serviceinriktat arbetssätt. Du har något års erfarenhet inom servicebranschen med fördel från reception/kundmottagning/administration. Då rollen innebär mycket självständigt arbete sätter det krav på din förmåga att själv driva ditt arbete framåt. Som person är du positiv, sprider glädje och kan bjuda på dig själv. Tjänsten kräver körkort och egen bil då anläggningarna ligger utanför allmänna kommunikationer.

Utöver ovanstående är det även meriterande om du är:
-Lyhörd och har ett så kallat ”splitt vision”, ögon i nacken.
-Gillar att ha många bollar i luften.
-Stresstålig och kan prioritera.
-Serviceminded
-Datorkunskap. God kännedom om Excel, rapporter samt efterkontroller.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2020
  • Ansök senast: 22 december 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


1 oktober 2024

30 september 2024