Extra Kundservice

Extra Kundservice

Arbetsbeskrivning

Är du en student som vill arbeta vid sidan av sina studier. Detta är en ypperlig möjlighet för dig som student att få värdefull arbetslivserfarenhet och samtidigt tjäna extra pengar utöver ditt studiebidrag. Vi på K2C har ett perfekt koncept för just detta vid namn ’’Timpool’’. Denna tjänst går ut på att du som student kan jobba kvällar, helger och hoppa in vid behov. Vi arbetar i alla kanaler så som mail, chatt och telefon men vårt främsta arbetsredskap är telefonen. Vi ser ett krav vid att man ska kunna arbeta ca 6-8h per vecka beroende på säsong, belagt primärt under våra öppettider måndag till fredag 8-18, lördag 9-17, söndag 11-16, endast helgarbete kan även förekomma om så önskas. Kan man endast utanför dessa tider ovan så finns det även möjlighet.
För tjänsten är den personliga lämpligheten av stor betydelse där vi värdesätter att du är självgående i ditt arbete samtidigt som du är en god lagspelare i ditt team. För att lyckas i rollen ser vi även att du är noggrann, arbetar strukturerat och är van vid att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. God förmåga att uttrycka dig i det svenska språket i tal och skrift obehindrat, kan man fler nordiska språk är det meriterande.
För att trivas hos oss ska du tycka om att samarbeta, kunna arbeta efter uppsatta mål och dela med dig av kunskap och erfarenheter. Vidare har du lätt för att skapa nya relationer och låter gärna din goda energi smitta av sig på både kunder och kollegor. Vi verkar i en branch som ständigt utvecklas, det kräver att du som person är anpassningsbar, självständig och har ett positivt förhållningssätt till förändringar och nya arbetssätt. Tjänsten innebär mycket kommunikation, det är därför av vikt att du kan uttrycka dig tydligt och enkelt på svenska i tal och skrift. Du är lösningsorienterad, självgående och snabblärd. Du inger förtroende samt är ansvarstagande och professionell i ditt kundbemötande. Det är av stor vikt att du har en god inställning och ett gott förhållningssätt till din omgivning.
Om oss
K2C in Sweden AB är ett expansivt tillväxtbolag inom Contact Center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla dess olika former, det är av vikt att du trivs i en dynamisk miljö med ett högt tempo. Du som person är flexibel, lösningsorienterad och har en hög känsla för service, du lägger stor vikt på värdet av kundnöjdhet där du hellre skapar relationer istället för diskussioner. Våra samarbetspartners är i huvudsak välkända varumärken inom olika branscher såsom detaljhandel, resebranschen, byggbranschen och hälsobranschen m.fl. Vi erbjuder ett brett utbud av kundanpassade lösningar inom högklassig kundservice, olika tekniska plattformar, ledarskapsutbildningar och föreläsningar samt olika konsult och uthyrningstjänster. Med våra skandinavisktalande kontor i Göteborg och huvudkontor i Helsingborg har K2C över 50års erfarenhet inom branchen där vi hanterar över 1,5 miljoner antal kundkontakter om året. Läs mer på www.K2C.se
Huvudkontoret ligger i Helsingborg men det går att utföra denna tjänsten hemifrån och på distans med undantag för utbildningar med fysisk närvaro på huvudkontoret i Helsingborg
Jobbtyp: Deltid, Visstid

Kontaktpersoner på detta företaget

Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-4534210 0762-170624
VD Annette Lahti
0766-201023
Affärsutvecklare Marie Eklund
0708-326599
Operativ chef Rebecka Acklid
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Acklid
042-4534210 0762-170624
Rekryteringsansvarig Andreas Adelborg
042-4534216 073-3586162
Rekryteringsansvarig Jenny Wernberg
042-4534269
Jane Therkildsen
042 4534200
Vicktoria Vigren
042-453 243

Sammanfattning

  • Arbetsplats: K2C IN SWEDEN AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juli 2022
  • Ansök senast: 27 augusti 2022

Besöksadress

Kanongatan 157
Helsingborg

Postadress

Kanongatan 157
Helsingborg, 25467

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024