OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Vill du vara en del av ett serviceteam? Just nu söker vi en praktiskt lagd och serviceinriktad kollega till vårt internserviceteam, just nu som extra personal men finns möjlighet till en fast tjänst framöver.
I rollen som internservicemedarbetare kommer du tillsammans med övriga i teamet ta emot beställningar från våra kunder, bland annat SKR, och tillhandahålla service för att förenkla kundens arbetsvardag. Det är viktigt att du är professionell, initiativtagande, hjälpsam och bemöter såväl kunder som kollegor med ett leende. Dina arbetsuppgifter består främst av:
Posthantering - Sortera och dela ut inkommande post. Insamling och utskick av utgående post samt paket.
Makulaturtömning, möbelflytt, byta lampor etc.
Distribution - Interndistribution av biljetter, bud och tidskrifter, extern distribution av material.
Lättare service av kaffemaskiner och skrivare
Service Center – Ta emot besökare, hantera tillfälliga passerkort, felanmälningar
Materialhantering - Påfyllning av material till kund.
Kundmöten och uppföljning med våra leverantörer för bl. a växter, frukt, kaffe, vatten, maskinservice och städ.
Beställning av förbrukningsmaterial
Löpande ärendehantering, Sammanställning och framtagande av rapporter och statistik.
Övriga arbetsuppgifter som kan tillkomma. Därför ska du vara tillgänglig och öppen för att arbeta inom andra avdelningar och med andra arbetsuppgifter inom Slussgården AB.
Vi kan erbjuda:
Ett trevligt och varierande arbete med gott bemötande vid inkommande förfrågningar.
Ett öppet och flexibelt sätt att arbeta i en arbetsmiljö som kännetecknas av varmt bemötande med plats för ett gott skratt
Ett jobb i en organisation med hög kvalitet- och ambitionsnivå, där kundorienterade och värdeskapande uppgifter har hög prioritet
Vi förväntar oss därför att du är:
en positiv, pålitlig och lojal lagspelare som inte är rädd att ta i där det behövs.
serviceinriktad, med mycket energi, har lätt till leende och är tillmötesgående med god förmåga att bidra till en trevlig och avslappnad atmosfär.
Snabb att bekanta dig med nya system och förvärva kunskap.
Har god teknisk och praktisk förståelse och lätt för att kommunicera i såväl tal som skrift.
Om du har erfarenhet av Internservice är det en fördel, men är inte ett krav.
Din arbetsplats är vid centrala Slussen.
Extra personal/ vikariat
Arbetstiden är dagtid måndag till fredag. Du ska vara tillgänglig för arbete under ordinarie öppettider. 06:00 – 18:00 mån-fre. Visst skiftarbete med växlande öppnings- och stängningspass. Arbete utanför dessa tider kan i enstaka fall förekomma.
Du är välkommen med din ansökan snarast eftersom vi kommer hålla intervjuer fortlöpande.