Extra receptionist till vår bemanningspool i Kristianstad

Extra receptionist till vår bemanningspool i Kristianstad

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vi på Bemanningskontoret söker en extra receptionist vid behov till vår bemanningspool i Kristianstad.

Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en morgonpigg, erfaren och flexibel receptionist. Du har minst 1 års erfarenhet av yrket och känner att du har mer att ge i denna spännande roll. Du kan ha fasta tider och dagar blandat med dagar där vi bokar ut dig dagen innan eller redan samma morgon.
I dina arbetsuppgifter kommer du främst vara ansiktet utåt i våra företagskunders receptioner och kommer även att ta emot besökare, posthantering, bokning av konferensrum, viss administration och lösa andra uppgifter, små som stora.

Vi söker dig som antingen studerar eller har annan sysselsättning och som söker ett extrajobb.

Din profil
Som person har du en mycket god erfarenhet och förståelse av flexibelt, proffesionellt bemötande. Du ger gärna det lilla extra till människor runt omkring dig.

Du ska även ha slutfört 3-årigt gymnasium samt formulerar dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Flertalet av våra kunder har engelsktalande besökare och då krävs det att du är bekväm i det engelska språket. Ytterligare språk är meriterande.
Vidare är du ansvarsfull och du har en god samarbetsförmåga och servicekänsla samt utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet.

B-körkort

Känner du att detta stämmer in på dig?


Om företaget
Vi växer!
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en serviceminded och erfaren receptionist för ambulering hos våra företagskunder.
Vardagar och arbetstiden är förlagd mellan kl 07:30-16:30

Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV och urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se då vi ej använder oss av länken nedan.

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2022
  • Ansök senast: 3 juni 2022

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024