Extra servicepersonal till Footways kundservice

Arbetsbeskrivning

Nu söker Workz tillsammans med Footway fler studenter, kundservicepersonal och alla som älskar service! Black friday är i full gång och vi behöver dig som vill jobba heltid, deltid eller timanställning under november, december och början på januari. Har du tid över jul och nyår? Varmt välkommen till Footway och Workz familjen med din ansökan! 


OM TJÄNSTEN

Älskar du att prata med kunder och hjälpa dom med en personlig touch? Då har vi tjänsten för dig. Du kommer att bistå våra kunder med försändelse hantering, sajt navigering, fakturor och produkter. Du tar ett helhetsansvar för att våra kunder får en fantastisk shoppingupplevelse och blir inspirerade på sociala medier.

VI SÖKER DIG SOM ÄR


• Flytande i svenska och engelska tal och skift
• Fullständig gymnasieutbildning
• Erfarenhet av administration eller kundservice per telefon och mail
• Serviceinriktad



MERITERANDE

• Danska
• Norska
• Tyska
• Holländska
• Franska
• Arbete inom e-handel


 

OM FOOTWAY

Footway grundades 2010, växer så det knakar och får besök av 2–3 miljoner skoälskare varje månad. Vårt huvudkontor ligger i Kista, vårt jättestora lager i Helsingborg och på Footway jobbar 35 personer. Vår vision är att bygga upp den bästa online-skobutiken någonsin. Vi tror på att ha roligt på jobbet och hos oss kommer förändringarna snabbt.

 

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och tillgänglig för dig som konsult hos oss.



PRAKTISK INFORMATION

Start: 19 november fram till årskiftet  
Omfattning: Heltid och/eller deltid med 1,5 månader-visstidsanställning
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtalet
Placering: Kista  
Arbetstider: måndag till fredag 08:00 – 17:00

 

FÖR MER INFORMATION
Kontakta gärna rekryterande chef, Amy Tubtim Gudjonsson på  personal@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB Stockholm
  • 4 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 19 oktober 2018

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024