Extra servicepersonal till Footways kundservice

Arbetsbeskrivning

Nu söker Workz tillsammans med Footway fler studenter, kundservicepersonal och alla som älskar service! Black Friday är i antågande och vi behöver dig som vill jobba heltid, deltid eller på timme under november, december och början på januari. Varmt välkommen till Footway och Workz med din ansökan! 


OM TJÄNSTEN

Tycker du om att prata med kunder och hjälpa dom med en personlig touch? Då har vi tjänsten för dig. Du kommer att bistå våra kunder med att sälja och rådge, försändelsehantering, sajtnavigering och faktura- och produkthantering. Du är med och tar ansvar för att våra kunder får en mycket bra shoppingupplevelse.

VI SÖKER DIG SOM


• Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skift
• Har gymnasieexamen
• Har viss erfarenhet av kundservice
• Är mycket serviceinriktad
• Kan du dessutom något av språken danska, norska, tyska, holländska eller franska är det meriterande


OM FOOTWAY 

Footway grundades 2010, växer så det knakar och får besök av 2–3 miljoner skoälskare varje månad. Huvudkontoret ligger i Victoria Tower i Kista och lagret i Helsingborg. Idag jobbar ca 35 personer på Footway. Företagets vision är att bygga upp den bästa onlineskobutiken någonsin. På Footway är det viktigt att ha roligt på jobbet och att förändringar går snabbt.

VI ERBJUDER DIG

Du blir anställd på Workz som är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar, utöver kollektivavtalsenliga villkor, en dedikerad konsultchef samt träning och utbildning inom kundserviceyrket.

PRAKTISK INFORMATION

Start: 19 november fram till årskiftet  
Omfattning: Heltid och/eller deltid med 1,5 månaders visstidsanställning
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtal
Placering: Victoria Tower i Kista  
Arbetstider: måndag till fredag 08:00 – 17:00

FÖR MER INFORMATION
Kontakta gärna rekryterande chef, Amy Tubtim Gudjonsson på  personal@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 4 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 29 oktober 2018

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024