OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi personal till Hagabadets växel och bokning
Till hösten behöver vi förstärka vår kundservice med extra personal till vår växel- och bokning.
Vi söker dig som kan arbeta 75% - 100% med tillträde i september fram till början på januari.
Du ska ha ett genuint intresse för att skapa en WOW-känsla och hjälpa alla våra gäster till ett skönare liv.
Vi vill att du har ett öga för service och gör det där lilla extra för att få gästen och medlemmen att känna sig speciell. Du bör vara stresstålig och ha hög känsla av tillgänglighet samtidigt som du levererar service i världsklass då det ibland blir små rusher.
På Hagabadet jobbar vi tillsammans så att kunna vara flexibel i dina arbetsuppgifter och hjälpa kollegor på andra avdelningar är en viktig del.
Som växel- och bokningspersonal på Hagabadet har du många olika uppgifter och utgår ifrån telefon, mejl och sociala medier.
Bl. a.
Vara behjälplig till våra medlemmar i alla frågor
Boka in gäster på behandling/spa/klasser/kurser mm.
Guida gästen till rätt typ av behandling och upplägg på spabesöket
Koppla vidare samtal till rätt person/anläggning
Hantera kontakter via sociala medier
Kvalifikationer:
Telefon- och datavana
Organiserad, noggrann, ansvarsfull och flexibel.
Fördel om du redan kan systemet BRP
Du skall kunna uttrycka dig bra på svenska i både tal och skrift.
Du skall vara trygg i engelska i både tal och skrift
Vi ser gärna att du tidigare har arbetat i växel- och bokning.
Arbetstiderna fördelar sig på vardagar, kvällar och helger.
Vi önskar CV och personligt brev ifrån dig. Videopresentation är inte obligatoriskt men ett stort plus.
Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?