Extra vid behov som receptionist/kontorsvärd till Klarnas kontor på Sveaväg

Arbetsbeskrivning

Ansök snabbt här!... eller på vanligt sätt längre ned.

Vi söker dig som kan jobba extra vid behov, kanske är du studerande och kan arbeta vid sidan av dina studier samt är med dina arbetstider.

I rollen som kontorsvärd kommer du att vara på Klarnas kontor både på Ringvägen 100 samt Sveavägen 46. Som kontorsvärd/receptionist hos Klarna kommer du främst ha hand om receptionen och kontorets konferens- och mötesrum. I tjänsten ingår helt enkelt att ta hand om kontorets loungeytor och mötesrum.  Du kommer också förbereda matbeställningar, frukostar och se till att det är rent & snyggt i lokalerna. Du blir en kontaktperson för medarbetare och du kommer att hjälpa till med administrativa uppgifter.  För att lyckas i rollen är det viktigt att du själv tar egna initiativ och ser vad som behöver göras.
 
Vem är du
Du är prestigelös, har glimten i ögat och trivs med att arbeta i en flexibel miljö. Vi ser att du är en glad och energisk individ som gärna bjuder på ett extra leende. Du är lösningsorienterad och har ett öga för detaljer och ser själv vad som behöver göras och gillar ordning och reda. Du trivs i rollen som den som servar andra människor men vågar fortfarande ta för dig. 

Klarna erbjuder dig
Klarna erbjuder dig en internationell arbetsplats fylld med smarta och ambitiösa kollegor. Som medarbetare på ett av Sveriges snabbast växande företag kommer din insats göra skillnad och bidra till att ta Klarna till nästa nivå. 
 
Uppdraget är ett bemanningsuppdrag med start omgående. Vecka 38, tisdag till fredag behöver du kunna jobba heltid.
Varmt Välkommen med din ansökan!

Klarna har valt att samarbeta med Next u i denna bemanning. Vilket innebär att du kommer att vara timavlönad konsult hos Next u.

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. Läs mer på www.nextu.se

Sökord: extrajobb, extra vid behov, extra, receptionist, kontor , kundmottagare , kontorsvärd , klarna , service , kundkontakt , kundbemötande , reception , administration , admin , kontorsreceptionist, kontorsvärd , next u , nextu , lediga jobb , rekrytering , bemanning , deltid, stockholm
Ansök snabbt här!... eller på vanligt sätt längre ned.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingela Haglund
070-770 31 21
Stefan Lidén
070-7709320
Sandra Gustavsson
070-770 31 20
Rekryterare/Konsultansvarig Ingela Haglund
070-770 31 21
Rekryterare/Konsultansvarig Sandra Gustavsson
070-770 31 20
VD Stefan Lidén
070-7709320
Rekryterare/Konsultansvarig Agnes Reuterskiöld
0707 703 120
Rekryterare/konsultansvarig Anneli Grundfelt
070-7707896
Rekryterare/konsultansvarig Stefan Lidén
070-7709320
Rekryteringsassistent Jenny Solum
070-7707896

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Next u AB Stockholm
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Deltid Extrajobb
  • Publicerat: 26 augusti 2019

Besöksadress

Kungsgatan 10 11143 Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb


22 november 2024