Extraanställning som receptionist och telefonist

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu efter nya medarbetare till vår uthyrningsverksamhet för att kunna tillgodose våra kunders förfrågningar. Vi har många kundföretag i olika branscher som efterfrågar personal som kan arbeta extra. Vi söker dig som tycker om nya utmaningar och vill tjäna extra pengar. Arbetsuppgifter Att arbeta som konsult ute hos våra kundföretag innebär ett roligt och varierande arbete med många nya utmaningar. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är klassiska receptionistuppgifter som att ta emot besökare och vara behjälplig via telefonen. Andra arbetsuppgifter är posthantering, inköp av kontorsmaterial samt enklare administration. Våra kunder har även emellanåt behov av stöd med registrering, internservice och vaktmästeri. Du kommer att vara företagets ansikte utåt och det är därför viktigt att du trivs med att ge daglig service till både kunder och intern personal. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker ambitiösa personer som har någon yrkeserfarenhet och då gärna inom reception, telefoni eller administration. Du har goda datorkunskaper och du bör ha goda kunskaper i engelska. Hos våra medarbetare värdesätter vi egenskaper som: ett positivt förhållningssätt, prestigelöshet, flexibilitet, ansvarstagande, noggrannhet, självgående och en god social kompetens. Vi tror att du studerar eller har annan sysselsättning som medger en flexibilitet i att kunna hoppa in med kort varsel. Glöm inte att i din ansökan ange om du kan något ekonomisystem, telefonväxelsystem, om du har truckkort eller liknande.

Sammanfattning

Liknande jobb


4 november 2024

4 november 2024