Extraarbeta som servicedesktekniker inom IT?

Extraarbeta som servicedesktekniker inom IT?

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Vi söker dig som vill arbeta extra vid behov som servicedesktekniker och har goda kunskaper inom IT, är serviceinriktad och har erfarenhet av problemlösning.

Uppdraget innefattar att hantera och lösa tekniskt komplicerade problem, samt förklara tekniska funktioner och problem på alla nivåer. I rollen kommer du att arbeta i ett serviceteam med uppgifter som där du stödjer verksamheten via mail, telefon och ärenden.

Din bakgrund

För att passa i rollen bör du ha relevant utbildning/pågående utbildning inom IT eller motsvarande kunskaper. Meriterande med erfarenhet från serviceyrke med direkt kundkontakt, samt att du har ett gediget intresse av att hålla dig uppdaterad inom IT-området.
Krav på annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% så som studier.

Personliga egenskaper

Som person är du positiv och har lätt för att samarbeta på olika nivåer i en organisation. Du är en person med god kommunikativ förmåga och är van vid att ta stort eget ansvar och jobba med problemlösning. Förmågan att hålla deadlines är mycket viktig och där ingår självklart viljan att vara serviceinriktad. Du har lätt för att arbeta självständigt och är noggrann, stresstålig och engagerad i ditt arbete. Du är flexibel och kan växla snabbt mellan olika inriktningar inom arbetet beroende på hur utmaningarna ser ut för dagen. Vi kommer att fästa stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstid vid behov/ deltid / Gävle

Tillträdesdag

Enligt överenskommelse

Information

Du är varmt välkommen med din ansökan till ett arbete och ett kunskapsföretag, där du har chans till en karriärutveckling tillsammans med våra övriga entusiastiska medarbetare.

Rekryteringen sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök gärna snarast. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Lernia är vägen framåt

Lernia är ett av Sveriges ledande kunskapsföretag. Vi erbjuder tjänster inom utbildning, bemanning, rekrytering och omställning och finns på fler än 100 orter över hela landet. Lernia gör det möjligt för människor och företag att stärka sin konkurrenskraft genom rätt kompetens. Vi vet att kompetens gör skillnad!

Våra värderingar som genomsyrar vårt dagliga arbete är Pålitlighet - Affärsmässighet - Vi är lika och unika.

Besök gärna www.lernia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 september 2020
  • Ansök senast: 3 oktober 2020

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


IT tekniker i Kriminalvårdens IT-Servicecenter

IT tekniker i Kriminalvårdens IT-Servicecenter

17 december 2024

Embedded Software Developer

Embedded Software Developer

17 december 2024

Embedded Software Developer

Embedded Software Developer

16 december 2024