Extraarbete inom reception och internservice

Arbetsbeskrivning

Är du ute efter ett flexibelt, roligt och varierande extraarbete där du får arbeta i en roll där du ger service? I så fall bör du söka vår tjänst där vi söker en inhoppande receptionist/internservicemedarbetare till en organisation i Stockholm. I rollen som receptionist kommer dina arbetsuppgifter att bestå av att sköta telefonväxeln och receptionen med diverse tillhörande arbetsuppgifter. Du kommer att representera verksamheten i receptionen och växeln vilket innebär att vara deras ansikte utåt. Vidare kommer du att hålla ordning i besöksrum, konferensrum och liknande. Arbetet kan även innefatta administrativa uppgifter. I rollen som internservicemedarbetare kommer du att arbeta med intern och extern posthantering, kopiering och utdelning av material samt iordningställande och utrustning av lokaler inför möten och konferenser. Vidare kommer du att genomföra interna omflyttningar och förrådshantering, ansvara för service av kopieringsmaskiner och skrivare, sköta tryckning och utskick av masstrycksaker samt utföra enklare reparationer. Tjänsten som inhoppande receptionist/internservicemedarbetare innebär att du kommer att arbeta hel- och/eller halvdagar när det behövs såsom vid sjukdomar, ledigheter, arbetstoppar osv. Det finns även möjlighet att hoppa in och arbeta vid andra arbetsplatser än just denna om man vill öka omfattningen och få mer variation och erfarenhet. Tjänsten passar dig som studerar eller trivs med flexibla arbetstider. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Gärna pågående eftergymnasiala studier eller annan sysselsättning - Erfarenhet av arbete som receptionist/växeltelefonist och/eller arbete som internservicemedarbetare - Goda kunskaper i Windows, Excel och Internet - Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är en glad, social och serviceinriktad person som trivs i en miljö där du får hjälpa andra människor. Vidare är du flexibel och har möjlighet att hoppa in med kort varsel när det behövs. Det är även viktigt att du är pålitlig, ansvarsfull och arbetsvillig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 15 december 2010
  • Ansök senast: 14 januari 2011

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


15 november 2024

Administratör

Administratör

13 november 2024